Snitele din parizer :)


Salutare`!

Dragilor,voi ce mai gatiti?Stiu ca suntem in post,dar din pacate sunt putini cei care tin tot postul.In general persoanele de varsta a 3-a sunt cele care tin toate cele 40 zile.

Spre rusinea mea,voi tine doar in Saptamana Mare,sper sa si reusesc…

Asadar,sa revenim la oile noastre🙂

Al meu sot a vrut snitele,iar cum mie nu-mi plac cele de pui,pentru ca nu prea mananc piept de pui(doar pe gratar) ,am ales o varianta mai ieftina si nesanatoasa :))

In general nu consum mezeluri,singura mea placere vinovata din aceasta categorie de alimente fiind PARIZERUL ,de porc bineinteles :)) Stiu ca nu este sanatos,dar din cand in cand imi mai cumpar cateva felii,sa-mi satisfac pofta! :d

Asa ca neavand piept de pui in casa,dar parizerul statea frumos in frigider,am hotarat sa-l pun la bataie!

Am folosit : oua,piper,sare,usturoi,marar uscat,pesmet .

 

DSC_7085

DSC_7089

Si am urmat aceiasi pasi ca la snitelele obisnuite:

Feliile date prin ou-pesmet- ou iar apoi puse la prajit …DSC_7091 DSC_7092 DSC_7093 DSC_7097

Si in 2pasi si 3 miscari totul este gata,simplu si rapid!

DSC_7098 DSC_7101 DSC_7104

Nu este ceva sofisticat,nici macar foarte sanatos,dar e gustos🙂 :d

Voi ati preparat vreodata snitele din parizer?Ce parere aveti despre acest preparat?

Pupici :*

9 gânduri despre “Snitele din parizer :)

  1. Draga mea,in vremuri de mult uitate, (pana la revolutie), noi eram obligati sa facem snitel din parizer pentru ca nu era carne (porcul era cu slanina de 10-12 cm, cand era si in afara de pui care se gaseau la liber, restul carnea era cartelata si de cele mai multe ori nu ajungea la toata lumea). Pentru noi este deci o amintire trista!

  2. 😀 Eu care sunt o gurmanda …. nu ma intreba ce parere am . Eu mi-am facut ceva ligt ( deh … sunt de capul meu , nu trebuie sa mai satisfac poftele culinare nimanui doar din cand in cand ) deci dupa cum spuneam, mi-am facut conopida cu piept de pui trase la tigaie . Conopida oparita ( am avut la borcan si a stat surprinzator de bine ) fasii de piept de pui , condimentate bine … o minunatie .

Lasă un răspuns

