Tu esti atent/a la laptele praf pe care il bea bebelusul tau ?


Dragilor,scriu acest articol pentru ca sunt tare dezamagita,oarecum speriata si trista!

Tin sa mentionez inca de la inceput ca nu fac reclama sau antireclama nici unei firme de lapte praf!

Ceea ce vreau eu sa va spun si sa va arat este ingrozitor pentru mine ca proaspat mamica!

Pe cand bebe avea aproape 4 luni,am plecat la o plimbarica prin oras si am uitat sa luam la noi lapticul praf ,asa ca sotul a intrat in cel mai apropiat supermarket si negasind laptele folosit de noi (nan 1) a luat o cutie de la o alta firme (vedeti in poza) .Stiam ca este un lapte bun,folosit de multe mamici.

Bun…Aveam apa calda la noi,asa ca i-am facut puiului sa pape,in graba,si n-am fost atenta la nici un detaliu…😦

Cand am ajuns acasa,am hotarat sa-i dam in continuare acest laptic pana terminam cutia.Asa ca i-am facut din nou un  biberon de lapte,dar ce sa vezi!? Dupa ce-am amestecat bine bine,inainte sa-i dau copilului sa pape mi-a atras atentia faptul ca a facut foarte multa  spuma ,si la o privire mai atenta am vazut ca lapticul era plin de niste firicele foarte foarte fine,negre.Am aruncat totul la chiuveta ,si-am facut in alt biberon din nou,ca sa vedem daca a fost ceva din lapte,pentru ca nu gaseam nici o explicatie.Si mai mare ne-a fost uimirea cand am vazut ca de aceasta data am descoperit o bucatica de `ceva`,nu stim ce era pentru ca nu s-a degradat,am incercat sa o rupem,sa o pisam cu ceva,si nimic,a ramas intacta exact asa cum o sa vedeti in pozele urmatoare.

(Scuzati claritatea pozelor ,dar sunt facute de sotul meu cu telefonul!)

DSC_5932 DSC_5934 DSC_5938 DSC_5936

In poza urmatoare se vad si cateva firicele mici negre,exact asa erau si cele de care am scris mai sus…

DSC_5939

Nu vroiam sa scriu acest articol,dar astazi am fost sunata de o proaspat mamica in varsta de 19 ani,speriata ca a gasit in laptele praf,de la aceeasi marca ,bucati de ceolofan!!!

Dragi mamici,voi ce parere aveti?Laptele praf trebuie sa aduca numai beneficii bebelusilor,nici decum sa ne puna pe noi pe jar si sa stam cu frica ca nu stim ca mananca puisorii!

VOI CE CREDETI CA ERA ACEASTA `BUCATICA` DE PE DEGETUL MEU?

AS VREA TARE MULT SA AFLU PARERI DE LA MAMICI IN LEGATURA CU ACEST LUCRU!

Sanatate si numai bine,atat voua cat si bebelusilor vostrii! :*

23 thoughts on “Tu esti atent/a la laptele praf pe care il bea bebelusul tau ?

  1. Foarte urata experienta, eu ii dau fetitei mele lapte Topfer si nu am avut niciun fel de problema. Il luam de pe site-ul http://www.bebeardealul.ro. Au pretul foarte mic si sunt foarte seriosi! Mai ales ce vorbim despre alimentatia unui copil. Va recomand din suflet!

  2. Eu imi cresc nepotelul de la 1 luna si 2 sapt acum are 2 ani si 5 luni.I-am dat nan pana la 1 an si de atunci ii dau lapte de la vaca,nu-l vrea simplu ci doar cu cereale,orez,paste mici sau nesquik.
    Asa ceva se duce direct la OPC pentru ca-i in joc sanatatea copiilor nostri.

  3. Buna fetele,vroiam sa va spun ca am folosit si eu Milupa Milumil,dar nu am avut nicio problema..bine ca au fost cereale,dar tot de la aceeasi firma..Baietelul meu nu a acceptat niciun fel de lapte praf in afara de al meu..Trimitele un feedback poate iti vor raspunde,,.pana la urma este vorba de sanatatea copiilor nostri! Sanatate multa la bebelusi si la mamici!

  4. Foarte interesant articolul tau!Mamicile care au patit asa ceva ar trebui sa sune si sa le expuna problema celor de la Milupa!Noi folosim tot Milupa,l-am folosit de la 8 luni,dar niciodata nu am gasit nimic in cutie!

  5. buna!
    Eu locuiesc in Germania si am un bebe de 9 luni pe care il hranesc tot cu lapte praf. Doctorii de aici nici nu vor sa auda de milumil sau de nan. Eu i-am dat cateva luni Lactana-lapte praf bio, dar avea prea multa lactoza si facea alergie(bubite rosii pe maini care il mancau),apoi doctorul ne a schimbat laptele. acum ii dam Hipp combiotic ,care e cu mai putina lactoza. In rest nu am avut neplaceri. Aveti grija ce alegeti pentru puitii vostri!

    • Eu i-am dat nan1 de la nastere pana la 6 luni,apoi am dat-o pe nan2 .Ne merge bine cu el,nu avem probleme!Insa acum sunt foarte atenta ori de cate ori ii fac lui bebe sa pape,chiar daca n-am avut alta problema pana la Milumil….Bine ca acum papa mancarica si sunt mai sigura de ceea ce ii prepar eu,dar totusi are nevoie si de laptic.

  6. Bubu meu a papat Milupa o luna cred ,nu am gasit nimic in lapte dar mi s-a parut ciudat ca facea prea multa spuma asa ca de 2ani papam nesstle

  7. Wow !cred ca m-ar fi apucat niste nervi. Dupa ce te stradui sa ii dai copilului cel mai bun si la un pret deloc ieftin descoperi asa ceva. Eu am mers cu lapte si cereale de la Nestle pana la trei ani si nu am avut nici o experienta neplacuta . Acum ii dau lapte de vaca . Am mai incercat si Aptamil si l-a primit fara nici o problema . Milupa nu i-am dat niciodata. Am castigat niste cereale de la ei , dar baietelul meu nici nu a vrut sa se uite la ele. Nu am idee ce a fost acolo, dar slava Domnului ca ai descoperit la timp.

  8. Noi folosim o alta marca de la varsta de 1 an si in curand facem 2🙂. Nu am avut astfel de probleme.. Mai exista varianta laptelui praf contrafacut, dar daca spui ca l-ai luat dintr-un supermarket aceasta varianta se exlude..Cred ca e ceva de pe linia de ambalare, probabil o bucatica desprinsa de pe linie..nu imi pot explica.. Parerea mea, ca daca ai inca bonul fiscal de unde ai achizitionat laptele plus restul din cutie sa intocmesti o reclamatie la OPC si la reprezentanta marcii din Romania. Aceste lucruri nu pot ramane necunoscute sau in cel mai rau caz cu efecte secundare asupra micutilor.

  9. Si noi folosim acceasi marca d lapte praf,si primul baiat a crescut tot cu milumil, si d 7luni de cand ii dau celui mic nu am avut vreo problema.nu am gasit niciodata nimic
    Nu stiu ce sa iti zic…sincer..

  10. Eu am renuntat la Milupa cand a implinit 1anisor si am trecut la Nestle, caci in Milupa am gasit gandaci mici cat un punct (erau 2) de culoarea rosie…tre sa fi atent sa-i vezi,era cat un punct,abea am observat ca se misca

    • O experienta extrem de urata. Eu ii dau fetitei mele lapte Topfersi i-a mers foarte bine. Nu am avut niciun fel de problema. Il luam de pe site-ul http://www.bebeardealul.ro. Au pretul foarte mic si sunt foarte seriosi! Mai ales ce vorbim despre alimentatia unui copil. Va recomand din suflet!

Lasă un răspuns

