DIY: Suport pentru bijuterii ( 3in1 )


Buna dragelor,ce mai faceti?

Cand este urat afara si nu pot sa ies cu bebe la plimbare,ma apuc de mestesugarit!  Astazi vreau sa va arat un suport pentru bijuterii facut de mine 🙂

Eu spun ca este 3in 1:pentru bratari,coliere si cercei🙂 Il puteti realiza si voi acasa ,simplu si rapid!

DSC_6991

Aveti nevoie de:

-5 Bucati de polistiren de diferita marimi si forme ( eu le aveam exact asa cum sunt,protectie de la oglinda din baie)

-materiale textile

-LIPICI (eu am ales un lipici pentru hartie,textile,lemn,activitati craft;cu uscare rapida)

-foarfeca,bolduri si optional o rigla sau un cm de croitorie

DSC_6967

Se ia fiecare bucata si se imbraca in material…se pune lipici,sau se fixeaza cu bolduri.Eu am ales ambele variante,mai intai le-am lipit,apoi le-am fixat cu cateva bolduri… page

fghApoi se `asambleaza`cu ajutorul boldurilor,dar sa nu uitati sa picurati si putin de lipici printre bolduri …

ghjIar acesta este rezultatul🙂

DSC_6987Si se poate `impopotona ` si cu alte lucruri,gen…

fgy

SI GATAAA! Este numai bun de ACCESORIZAT!

DSC_6996DSC_6994

Multumiri Mic atelier de croitorie,pentru materialele textile!Poate treceti si pe la ei cu un LIKE!

 

Cum vi se pare suportul facut de mine?Voi cum va pastrati si expuneti accesoriile?

Pupici :*

9 gânduri despre “DIY: Suport pentru bijuterii ( 3in1 )

Lasă un răspuns

