Sunt FAN yena.ro


Seara buna!

In ianuarie mi-am achizitionat cateva produse de pe yena.ro si as vrea sa vi le arat si voua.

Este vorba despre 1set 6cupe inghetata,1 set 6pahare long drink Valse si 1 fructiera.

DSC_6285

 

Imi doream de foarte mult timp aceste cupe pentru ca imi lipseau din bucatarie,iar vara avem multi musafiri si cumparam sau face inghetata in cantitati industriale :)) Asa ca sunt necesare la casa omului🙂

Imi plac foarte mult ca sunt de calitate,se vede cu ochiul liber rezistenta materialului .

Pentru a le face proba ,nu m-am riscat sa le umplu cu inghetata,mai ales ca era toiul iernii😀 Asa ca mi-a venit o idee in ziua in care au venit cateva prietene in vizita,sa stam la barfa si la o cioco` calda! Am facut in ele ciocolata calda alba,cu frisca,bombonele si  baton de scortisoara.Pot spune ca `se comporta` impecabil si la apa foarte foarte foarte calda,si chiar se vede dragut in ele.Alta data,am pus de`un cocktail  si toti musafirii   le-au admirat si m-au intrebat de unde le-am luat. 🙂 Presimt ca le voi folosii tot anul!

DSC_6293

Imi plac aceste pahare,mai ales ca si mami avea un set asemanator ,de cand eram mici si pana acum …De cand am intrat eu la conducere nu mai exista set intreg  :)) Tati spune mereu : Ce faci ma tata,a intrat nora`n blide ? :))) 😀

Mi se par dragute,elegante si potrivite pentru limonada,citronada,apa si bauturi racoritoare.

DSC_6477 DSC_6479

Si acum fructieraaa!Imi lispsea din casa asa ceva.Pana acum nu mi s-a parut asa utila pentru ca niciodata nu rezistau la mine fructele mai mult de 2zile.Cumparam putine si a 2-a zi deja erau mancate.Acum insa,ii cumpar lui bebe mere,pere,bananute,portocale,piersici si trebuie sa le pun intr-un loc special  ,si sa am in permanenta fructe in casa🙂 Mai ales ca vin mereu pe la noi copii micuti de 2-3 anisori,si este frumos si sanatos sa-i servim cu un fruct.🙂

Materialul este gros si foarte rezistent ,iar manerul este dintr-un plastic mai mole,gen silicon,dar foarte rezistent.

DSC_6488 DSC_6491DSC_6487

Pe site-ul yena.ro gasiti si vase de yena,tavi de cozonac yena,pahare ,cesti ,vaze ,iar uneori au oferte,sunt la seturi  .

DSC_6295

AICI am scris despre primul meu vas de yena!

Va plac alegerile mele?Cum si se par produsele?

Numai bine,

Pupici :*

 

22 de gânduri despre “Sunt FAN yena.ro

  1. Pingback: GA : Yena.ro in bucataria ta! | Elena Banciu

  2. Cui nu ii plac vasele de yena ? Deocamdata nu am decat din cele in care se poate gati in ele, ultima achizitie fiind o tava de cozonac dar u utilizez ptr diverse … dar imi plac foarte mult si cele de servire, cupele sunt superbe , sa le folosesti sanatoasa

Lasă un răspuns

