Apa de gura pentru prevenirea tartrului si cariilor


Buna dimi`!

Astazi vreau sa va vorbesc despre un nou produs de pe site-ul Organicbaby.ro.Dupa cum am spus si in acest articol,pe langa detergentul lichid pentru rufe,am primit si o apa de gura cu portocale,scortisoara si menta pentru prevenirea tartrului si cariilor.

De obicei,in ritualul meu de ingrijire a `danturii` intra si apa de gura,insa pana acum n-am pus asa mare accent pe firma.Important era sa o am acolo,in baie,langa periuta si pasta si sa o folosesc dupa spalarea pe dinti.Eu am probleme cu gingiile,imi sangereaza la fiecare spalare,in ciuda tratamentelor pe care le tot fac…De cate ori foloseam apa de gura,simteam ca mentolul imi ajungea pana in creier.

Ei bine,in momentul in care am primit coletul,asa cum fac de fiecare data,am si pus produsul la `treaba` !

Mai intai sa vedem ce spun producatorii :

Apa de gura cu ester de vitamina C previne formarea tartrului si cariilor.
Contine elemente de albire naturale.
Extractele de portocale, scortisoara si menta lasa respiratia proaspata.
Fara alcool.
Fara zahar.
Fara fluor.

DSC_7004

Recipientul are cantitatea de 473 ml si este sigilat .Cand scoti folia de `sigiliu` si-ti apropii nasul de gura sticlei,te izbeste un miros `mentolat de scortisoara`(asta-i primul lucru care mi-a venit in minte cand am mirosit) .Miroase super,mai ca-ti vine sa-ti torni intr-un pahar😀

dfAm si luat o gura…da,bun!Pai asta-i apa de gura dom`le?Mai ca-mi venea sa o beau😀

Gustul este foarte placut,nici prea prea,nici foarte foarte! Simti si gustul de portocala,insa predomina scortisoara si menta,Atat cat trebuie!

De cand am primit-o o folosesc zilnic,dar am o problema…Am vrut sa o tin ascunsa de sot,dar de indata ce i-a simtit gustul aproape ca mi-a confiscat-o🙂 Asadar,trebuie sa imi mai comand una,pentru ca in curand presim ca n-o sa mai am acces la ea :)))

Pentru alte produse de la Jason si nu numai,intrati AICI!

Citeste si acest ARTICOL!

Voi folositi apa de gura? De care?

Have a nice day & SMILE !

8 gânduri despre “Apa de gura pentru prevenirea tartrului si cariilor

  1. 😀 Vezi sa nu o bei daca e atat de parfumata . Am vazut nu de mult la tv ca daca nu este folosita corect apa de gura poate fii nociva . Si eu o foloseam incorect dupa periajul dintilor cu pasta de dinti si cam abuzand de ea in cursul zilei . Am devenit mai precauta intre timp .

    • Sa stii ca si eu m-am documentat de curand ,ca sa stiu exact cum sta treaba cu apa de gura si periajul corect.Nu de alta,da peste cateva luni trebuie sa il invat si pe bebe sa se spele pe dinti ,si vreau sa fac treaba asta cat mai bine🙂

  2. Pingback: Primul contact cu un detergent lichid bio pentru rufe! | Elena Banciu

Lasă un răspuns

