Primul contact cu un detergent lichid bio pentru rufe!


Inca de cand eram micuta vedeam cum mami spala rufele cu clasicul `dero praf` de la care ne manca pielea daca nu erau clatite in mai multe ape.Era pe vremea masinilor de spalat Albalux.Dupa ce-am crescut si am ajuns sa spal la o masina`automata` ,bineinteles ca am cumparat  tot detergent pudra si pe parcurs am descoperit detergentul lichid,pe care l-am ocolit o perioada pentru ca nu eram foarte multumita de rezultate si nici de pret.In ultimul an am spalat doar cu `capsule`  ,de care  pot spune ca sunt foarte multumita.Insa,de cand a venit bebe ,pana la 6 luni,am spalat lucrusoarele lui doar la mana ,cu un detergent lichid special pentru bebelusi.

N-am stiut si nici n-as fi crezut vreodata ca exista detergent lichid BIO pentru rufe,asta pana  cand am vazut pe organicbaby.ro acest produs.Mi-am dorit sa-l incerc…

Si am avut noroc,pentru ca mi-au trimis pentru testare un Detergent lichid pentru rufe cu miros de magnolie,care este BIO si o apa de gura pentru prevenirea cariilor si tartrului!!!

CE SPUN PRODUCATORII:

Are incorporat un balsam de rufe pe baza de cocos, deci nu mai este nevoie sa folositi balsam!

Nu contine fosfati si enzime!

PROPRIETATI:

• PH neutru (7-8), foarte rar a cauzat iritatii clientilor cu pielea foarte sensibila sau alergica
•Non-poluant, 100% biodegradabil, non-toxic, natural
•Surfectantii pe baza de plante folositi nu dauneaza rufelor spalate, corpului sau mediului inconjurator.
•Placut parfumat cu uleiuri esentiale, pure si naturale de lavanda
•Pastreaza culoarea hainelor – hainele nu se decoloreaza la fel de usor ca in cazul detergentilor alcalini
-fara organisme modificate genetic

INTREBUINTARI:
•Ideal pentru spalatul de mana ( mai ales cu apa rece) sau cu masina automata
•Ideal si delicat pentru hainutele bebelusilor si tesaturi fine
•Poate fi folosit la orice temperatura
•Potrivit pentru toate tipurile de tesaturi

Am asteptat cu nerabdare coletul,mai ales ca eram curioasa sa vad cum miroase ,ce consistenta are si cat de bine spala.Mi s-a parut ciudat ca un bidon de 1,5L sa fie suficient pentru 50 de spalari,si sa coste doar 43 ron,asta insemnand 0.78bani/spalare ….

Cum a ajuns coletul l-am pus la treaba!

Hainutele lui bebe nu sunt foarte murdare,dar unele fac exceptie…😀

Ca sa vedeti despre ce vorbesc,atasez cateva poze🙂

DSC_7012

page

Am pus 30 ml de detergent lichid,in capacul gradat,apoi in recipientul special pentru detergent lichid,fara alt detergent sau balsam…

fghyju …la 60grade ….

DSC_7081DSC_7083 Si acum….REZULTATUL!!!

DSC_7113

Ce parere aveti? Eu zic ca se vede clar diferenta :)))

Cand am desfacut recipientul,prima data am mirosit continutul…Miroase superb,foarte placut…parca ai fi intr-o gradina cu flori ❤ .Apoi l-am pus la treaba,din prima zi😉 Are o consistenta mai groasa decat cea a unui detergent lichid de rufe obisnuit . Dupa spalare,ati vazut rezultatul,dar nu ati vazut cat de moi si de catifelate sunt rufele,ceea ce imi place foarte mult,mai ales pentru ca sunt ale lui bebe.Cat despre miros,cand le intind se simte un parfum subtil,iar in momentul in care rufele sunt deja uscate,nu mai au parfum.Miros a proaspat spalat🙂 Are incorporat si un balsam pe baza de soia ,si cred ca de aceea nu ramane mirosul parfumat,dar tot acesta este `vinovat` pentru catifelarea de care va spuneam mai sus.

Recunosc ca l-am folosit si la rufele noastre🙂 Nu foarte mult…doar de vreo cateva ori😀 Mi-a placut mult cum spala si am zis sa vad daca face fata si la culori inchise;a trecut testul cu BRIO! L-am folosit si la lengeriile de pat si perdele,este chiar bun!

Pot spune ca imi place foarte mult si chiar voi achizitiona si celelalte 2 variante ,cu lavanda si fara miros pentru bebelusi .Si unde mai pui ca pot ajuta putin si mediul🙂

VA RECOMAND CU DRAG ACEST PRODUS !

Cisteste si articolul despre apa de gura pentru prevenirea tartrului si cariilor!

Voi cu ce detergent spalati rufele copiilor ?

Pupici :*

8 gânduri despre “Primul contact cu un detergent lichid bio pentru rufe!

  1. Pingback: Review:Detergent lichid rufe bebelusi bio – musetel si lavanda | Elena Banciu

  2. Pingback: Apa de gura pentru prevenirea tartrului si cariilor | Elena Banciu

Lasă un răspuns

