Giveaway : Sa-ncepem anul bine,cu Depozitul de farduri :)


#INCHIS#

HAPPY NEW YEAR!

A venit si 2014.Sper sa fie un an mai bun pentru toata lumea,din toate punctele de vedere🙂

Si ca sa-ncepem anul bine,v-am pregatit inca din prima zi a lui 2014 un concurs,in colaborare cu Depozitul de farduri .Acestia ofera 2 premii ,pentru care le multumesc! :

1. Fard VS,set 7 pensule+tus

page

2.Trusa make-up + rimel

df

REGULI :

1.Add & share Depozitul de frumusete

2.Like & share Depozitul de farduri

3.Like & share EGB

4.Share Acestui concurs 

5.Lasati un comentariu cu numele vostru de pe facebook cu care ati dat LIKE  & Share paginilor

Distribuirile sa fie publice si pastrate pana in ziua in care se termina concursul!

Toti pasii sunt obligatorii pentru participarea la concurs !!!

Concursul incepe astazi  01-01-2014 si se incheie pe 15-01-2014,la ora 16:00.Lista cu participantii care au indeplinit toate regulile si numele castigatorilor le veti gasi pe pagina mea de facebook EGB !

Multumiri sponsorului!

BAFTA TUTUROR!

Acum ma puteti gasi si pe http://www.beautymaker.ro

142 thoughts on “Giveaway : Sa-ncepem anul bine,cu Depozitul de farduri :)

  1. m=as fi inscris si eu dar din pacate depozitul de frumusete nu mi-a dat acc si nu ii pot da share paginii :(( asta este a 2 a sap de cand astept acceptul si nimik

  2. am dat add la depozitul de frumusete dar nu mi-a raspuns la cerere,dar la celelalte am facut ce trebuia respectiv like and share.astept acum sa imi rasp..Toader Elena-https://www.facebook.com/elena.toader.90

Lasă un răspuns

