M-am lecuit de TEAM DEALS!


Vreau sa va vorbesc despre o dezamagire pe care am trait-o datorita celor de la TEAM DEALS!

Am facut o comanda pe 02 decembrie,de un Proiector de tavan astronomic Cosmos,pe care doream sa il primeasca fiul meu de Mos Nicolae.Comanda ,in mod normal,trebuia sa ajunga in 4-5 zile prin posta.Stai si asteapta Elenoooo!

Untitled

Astazi este deja 27-decembrie,Sfantul Stefan,ziua lui bebe,a trecut si Craciunul si nici urma de colet!

Am zis ca daca nu a ajuns de mos Nicolae,macar sa il primim pentru Mos Craciun,dar TEAPA!Am fost sunata pe 16 sau 17 decembrie de o doamna care m-a intrebat daca mai vreau comanda!?What?Abia acum?

I-am spus ca o mai vreau dar poate au de gand sa faca in asa fel incat sa ajunga la mine pana pe 24 decembrie…si ca un om normal ce sunt,am intrebat de ce pana acum nu au livrat coletul!?RASPUNS SEC:Pentru ca nu am mai avut produsul pe stoc!

Bine,bine,dar i-am spus:Doamna,cu clientii faceti treaba!Normal era sa dati un telefon sau un email in care sa specificati ca nu mai este pe stoc,nu sa lasati oamenii sa sune zilnic la Posta!

M-a asigurat ca in 4-5 zile maxim primesc coletul,pentru ca au din nou produsul pe stoc.

RUSINICAAAA!

Faza nasoala este ca eu imi puneam toata baza in acel produs pentru ca fiul meu este fascinat de tot ce face luminite si forme pe pereti si pe tavan.Era lucrul principal pe care vroiam sa il aiba!Nu-i problema,celelalte cadouri au fost mult mai frumoase si a fost incantat de ele,desi stiu ca i-ar fi placut si Proiectorul de tavan astronomic Cosmos…asta e!Poate imi ajunge coletul de Paste🙂

Nu vreau sa fac anti-reclama nici unui site,insa cei de la Team deals trebuiau sa se asigure daca cei care au comandat au intrat in posesia comenzii!Nu?Eu zic ca asa este normal ,asa se face treaba!!!

Plus ca daca eu nu ii luam alt cadou fiului meu? Poate sunt si alte persoane in situatia mea si stau pe baza comenzii de pe Team Deals si se trezesc cu o mai mare si frumoasa dezamagire?!

Nu mai conteaza!Asta a fost pentru mine prima si ultima comanda data pe TEam Deals!

 

Ati patit si voi ceva asemanator?Ce site-uri neserioase mai stiti?

Pupici :*

 

Acum ma gasiti si pe http://www.beautymaker.ro

14 gânduri despre “M-am lecuit de TEAM DEALS!

  1. Acum vroiam sa dau o comanda la ei si cautam date pe internet despre acestia. Nu stergeti… eu nu voi comanda, poate vor avea si altii nevoie de acest review. Fara seriozitate nu ai ce sa cauti in comert, de fapt nici unde! trebuie sa invete si ei acest lucru.

  2. am cumparat o trusa de machiaj la reducere cu pret de 62 lei Am primito distrusa ,sparta si inconplecta ,daca nu primesc alta trusa va afla toata lumea ce faceti

  3. Am patit si eu la fel cu o comanda facuta la sfarsitul lunii noiembrie, anul curent, dar care nici pana in prezent nu stiu ce s-a facut cu ea.Nu am primit nici un telefon si nici o explicatie. Tot patitul e-nvatat!

    • Nu suntem singurele, din pacate. Am mai primit cateva emailuri chiar inante de mos Nicolae, mamele erau foarte dezamagite pentru ca au comandat cadouri pt copii, insa au ajuns tot la statul la coada in magazine… N-au primit nici macar un email, desi ele au trimis cu zecile… Urat din partea lor!

  4. Imi pare rau, stiu ca iti doreai mult acest dar pentru Stefanut🙂 sa fie el sanatos, eu i-am cumparat fetei o steluta, se numeste VISE PLACUTE, TOMY, de la Crazy Toys.Au livrat repede si micutei i-a placut tare mult! :-*

  5. Urat din partea lor, daca nici dupa al doilea telefon nu s-au tinut de cuvant…Noroc ca ai fost inspirata si bebe a avut mai multe cadouri ( vorba ta daca te lasai in baza lor ?!?!? ). Sarbatori fericite in continuare!

  6. In primul rand sa iti traiasca bebele,si in al 2-lea rand nu stiu alte site-uri care fac asa,dar cred ca sunt destule..inseamna ca nu le pasa de clientii lor de nu s-au asigurat cu ce au pe stoc…nasol…imi pare rau ptr tine ca al tau bebe nu si-a primit cadoul frumos..dar capu’sus pana de paste vine el :))

Lasă un răspuns

