Spuma TAFT CURL-dezamagire totala!


Astazi vreau sa va prezint un produs de care sunt foarte dezamagita.

Este vorba despre spuma pentru bucle nr 3 (extre strong) de la Taft.

EI SPUN:

Spuma modelatoare pentru bucle definite-fixare extra puternica!

-fixare extra puternica si cu 60%mai multa rezistenta a buclelor pline de elasticitate

-pentru o fixare de 48h fara sa lipeasca parul,fara a lasa reziduuri-se indeparteaza usor prin periere

-nu incarca parul-il protejeaza impotriva deshidratarii

PROTECTIE-THERMO-ALL-AROUND.

ETC SI BLA-BLA-BLA!!!

DSC_5871

 

PAREREA MEA:

Pana luna trecuta am folosit o spuma de par din Spania,aceeasi pe care o folosesc de mai bine de 4 ani,insa mi s-a terminat si pana vine sora mea nu am ce face ,a trebuit sa-mi cumpar una din comert.

Tot am auzit in sanga si-n dreapta ca spumele de la Taft sunt super bune.Ok,eu de ce n-as folosi?

Mi-am luat si eu spuma care promite o rezistenta de 48 ore+protectie impotriva deshidratarii + multe altele,cu speranta ca ma va face sa ma indragostesc de ea!

FALS!!!

Sa va zic intai ca am un par des si cret,cu fire regenerate care imi stau ridicate in stanga si-ndreapta,dar cu toate acestea am buclele definite.Aveam nevoie de spuma ca sa mai cuminteasca firele rebele si sa dea o rezistenta parului,in special cand bate vantul foarte tare.Dar ce sa vedeti?!

Inca de la prima utilizare mi-a imbacsit parul si mi l-a facut sarma!!!Plus ca nici nu-l mai puteam descurca…Pe bune?Am folosit la nevoie si spume de par mult mai ieftine din comert,dar si-au facut datoria!

In cateva cuvinte,dragelor,acest produs a fost o dezamagire totala,in ciuda faptului ca folosesc la coafat fixativ taft care intr-adevar face ce promite!

Aceasta este parerea mea proprie si personala si sincer nu recomand aceasta spuma fetelor cu parul cret,desi ea este pentru par cret!:)

Pupici,

:*:*

Acum ma puteti gasi si pe www.beautymaker.ro

2 gânduri despre “Spuma TAFT CURL-dezamagire totala!

  1. Eu cu spuma in general nu ma prea impac , nu stiu de ce , poate nu stiu eu sa o aplic …dar fixativul e nelipsit si vreau sa ti spun si eu folosesc tot fixativ Taft si sunt multumita . Am castigat recent un premiu de la Fascinelle , spuma , ceara , fixativ , gel … dar nu folosesc decat fixativ , restul l-am facut si eu cadou unei cunoscatoare in domeniu .

Lasă un răspuns

