CONCURS: Rasfat de Sarbatori!!!


#INCHIS#

 

 

Hey hey hey!!!

Sarbatorile sunt aproape si dupa un an plin si obositor ,cred ca este timpul pentru un pic de rasfat!!!

Impreuna cu ” CADOUL MOV ” v-am pregatit o surpriza care consta intr-o sedinta de rasfat ,mai exact,Premiul oferit  consta intr-o MANICHIURA si o IMPACHETARE CU PARAFINA la un salon din Bucuresti.

Cutia cu Frumusete

   Centre partenere in 12 orase din tara de la care beneficiarul cadoului poate alege servicii de inalta calitate.

  Pentru atunci cand esti in cautarea unui cadou si vrei o solutie comoda. Cutia cu Frumusete garanteaza satisfactia beneficiarului prin diversitatea de servicii oferite de catre partenerii nostrii alesi din tara.

cutia_cu_frumusete_produse2

La acest concurs pot participa persoane din Bucuresti,dar si din restul tarii care au cunostinte/rude in Bucuresti si doresc sa le faca un cadou :)Se pot inscrie si barbatii pentru a le face o surpriza inedita sotiilor/iubitelor/fiicelor!

REGULI:

1.Like si share CADOUL MOV

2.Like si share Elena Georgeta Banciu

3.Follow la blog (in dreapta jos,apoi confirmati in email)

4.Share acestui concurs(Public pana in ziua incheierii )

5.Lasati aici un comentariu in care sa ne  spuneti pentru cine doriti acest cadou si de ce!?!

Toti pasii sunt obligatorii pentru participarea la concurs !!!

Concursul incepe astazi 30 Noiembrie 2013 si se incheie pe 15Decembrie 2013 ora 18:00!

Cutia cu frumusete este un cadou creat special pentru femei si pentru ca se apropie sezonul cadourilor este o alegere care ofera satisfactie garantata!Premiul oferit reprezinta doar o mica parte din ceea ce se gaseste in CUTIA CU FRUMUSETE!

BAFTA TUTUROR!!!

Acum ma puteti gasi si pe www.beautymaker.ro

26 thoughts on “CONCURS: Rasfat de Sarbatori!!!

  1. Pingback: Nicoleta Buzurin si Rasfatul de Sarbatori | Elena Banciu

  2. Pingback: Concurs de Mos Nicolae! | Elena Banciu

  3. Imi doresc sa castig acest minunat premiu pentru a-i face surioarei mele un cadou pentru ca ea locuieste in Bucuresti si cred ca s-ar bucura foarte tare.

  4. Eu as dori sa castig acest concurs pentru matusa mea care locuieste in Bucuresti si pe care din pacate nu am reusit sa o mai vizitez de aproape 2 ani, de cand am devenit mamica🙂 Stiu ca o astfel de surpriza ar face-o foarte fericita:) Multumim pentru concurs!

  5. As vrea sa gastig acest premiu pt 2 prietene foarte bune, care mi-au fost alaturi si mi-au oferit sprijin atunci cand am avut nevoie si m-au ajutat in mod real si vizibil, asa cum foate putini oameni pot si stiu s-o faca, exact la momentul potrivit. Tot ele mi-au facut cele mai frumoase surprize. As fi foarte fericita daca le-as putea face acest cadou! <D

  6. Multumim foarte mult pentru concurs,eu as dorii acest premiu minunat pentru mine,mainile mele sunt foarte muncite si nu am mai fost de foarte mult timp la un salon!

Lasă un răspuns

