REVIEW:Lotiune de corp I LOVE…


Am primit o lotiune de corp  I LOVE… de care m-am indragostit de la prima utilizare!🙂 Cum se zice, dragoste la prima vedere!🙂

DSC_5654

Aceasta lotiune de corp are o textura densa,nefiind nevoie sa puneti o cantitate mare de produs pentru fiecare utilizare.Se intinde foarte bine si intra rapid in piele.Este perfecta pentru coate si genunchi,daca le aveti ceva mai uscate,pentru ca si acele zone raman hidratate ca si restul corpului.

DSC_5656

Dupa fiecare utilizare,pielea ramane fina si frumos mirositoare.

Cantitatea este de 250 ml ,o folosesc de 3 saptamani dupa fiecare dus si sunt sigura ca imi va ajunge inca pe atat ,asta datorita texturii cremoase:)

Am lasat la sfarsit ceea ce era mai important:MIROSUL!

Miroase izbitor de tare a lamaie…pare a fi comestibila…asa imi vine sa o gustttt,dar nu ma risc:)))Pe bune,miroase demential,mai ceva ca napolitanele cu crema de lamaie din copilarie :))

Aceasta lotiune de corp lemons & limes este primul produs I LOVE… pe care il testez si il folosesc.Fiindca m-am indragostit in primul rand de mirosul lotiunii si mai apoi de textura etc, sunt tentata si imi achizitionez si alte  lotiuni si creme de corp ,cu speranta ca imi vor incanta si ele simtul olfactiv si imi vor hidrata pielea:)

DSC_5657

Voi ati folosit pana acum produse I LOVE…?Ce parere aveti despre ele?

Ce lotiuni de corp preferate aveti?

Numai bine!

Acum ma puteti gasi si pe www.beautymaker.ro

8 gânduri despre “REVIEW:Lotiune de corp I LOVE…

Lasă un răspuns

