Ia ALLVIEW-ul neamule!!!


De 1 an de zile tot visez la o tableta…dar nu la una oarecare :)Imi  trebuie in special sa o iau cu mine peste tot si sa proceseze cu viteza luminii ,iar imaginile sa fie mai mult decat clare,spectaculoase! Dar sa aiba si multe alte functii.Dupa indelungi cautari am dat peste minunata si frumoasa Allview Alldro 3 Speed Quand si O VREAUUUU!Sper ca visul sa se transforme-n realitate candva😀Untitled

Va propun sa cititi si sloganurile mele,care sper sa le placa celor de la Allview:

Allview Alldro 3 Speed Quad 

– Ma prinde-n joc,timpu-l pierd,nu stau pe loc!

-Ochii-o vad,inima o cere,in maini vrei să ai numai placere!

Un alt produs care-mi face cu ochiul este  smartphonul X1 Soul -un telefon de ultima generatie.X1-Soul-Poza-Profil_500x500-241x300

Sper ca si acest slogan sa va placa atat voua ,cat si celor de la Allview:

Allview X1 Soul

-Excelenta face diferenta!

-Sufletul pustiu se umple cu ALLVIEW!

Am mai participat pana acum si cu urmatoarele articole:

Ce-mi doresc eu mie,pentru curtea mea ?!?

Alerg dupa tinuta care mi se potriveste !

 Deci,ce parere aveti?Ce slogan va place cel mai mult?

NUMAI BINE!

Acest articol a fost scris pentru BlogAwards.ro si Allview.

13 gânduri despre “Ia ALLVIEW-ul neamule!!!

    • Pentru ca nu mai inteleg nimic:)))

      Cand am dat share pe fb alt blogger m-a intrebat de ce am scris pentru BlogAwards.ro ca trebuia Blogfriday….
      E prima data cand particip…incerc sa fac ca totul sa imi iasa bine dar…NU MAI INTELEG NIMIC! :d

      • banuiesc ca vrei sa participi la campania allview privind emiterea de sloganuri. aceasta campanie este separata de blogfriday, dar necesita sa fi participat si la alte campanii ( cel putin una ) iar participarea la una din cele 12 din cadrul blogfriday este luata in considerare. apropo , vezi ca s-a prelungit campania pana la inscrierea a cel putin 35 bloguri. Succes !

Lasă un răspuns

