Alerg dupa tinuta care mi se potriveste!


Nu mai este mult si vine ziua mea!!!Yupiii😀

Fiind nascuta pe 22 decembrie 1989 (in aceeasi zi cu revolutia,pentru cine nu s-a prins!:D ),in fiecare an imi serbez onomastica in prima zi de Craciun.De aceea trebuie sa gasesc o tinuta potrivita pentru o asa SARBATOARE!!!Dar stati,anul acesta am un motiv in plus sa caut o tinuta superba,pentru ca va fi un sfarsit de an pe care nu-l voi uita niciodata.De ce?Pentru ca pe bebe il cheama si Stefan! Trei motive de a sarbatorii cat mai mult si mai frumos!

Revenind la tinute,de cateva zile bune alerg pe tot felul de site-uri pentru a-mi gasi tinuta perfecta.In sfarsit,am gasit exact ceea ce imi place si ma avantajeaza pe Glittio.ro.Da,de ceva timp imi place sa fac shopping online,mai ales de cand am nascut🙂 Nu voi ezita sa dau comanda   pe 29 noiembrie ,pentru ca este Black Friday si vor fi super reduceri!!!!

Sunteti curioase?

Ei bine,o sa va arat in cateva poze tinuta care mi se potriveste!

Rochie negru – model s17

Rochie creata din material usor si placut la purtare, o alegere perfecta pentru zilele calduroase de primavara-vara. 

Rochia pune in valoare silueta prin croiul special, partea inferioara fiind evazata cu cadere usoara. Rochia este fara maneci, iar decolteul rochiei este tip barcuta. 

Rochia poate fi accesorizata cu o curea fina in talie, colorata, pentru un plus de feminitate. 

office-rochita

Cercei confectionati cu piatra Swarovski cu diametru de 10 mm. Sistemul de inchidere este french clip. 

cercei

Pantofii Petusco sunt confectionati din piele de o calitate exceptionala. Daca iubesti pantofii cu platforma si stilul elegant, pantofii Petusco asteapta sa faca parte din garderoba ta. 

Compozitie material: 100% piele

pantofi

Acum ai la indemana o geanta Gianni Chiarini, un brand foarte cunoscut si apreciat. Brandul Gianni Chiarini se identifica prin calitatea materialelor, dezvoltare continua si design .

Bucura-te de acest mic lux – geanta Gianni Chiarini, cu care vei iesi in evidenta orice tinuta vei avea. 

Pentru un plus de confort, gentile Gianni Chiarini au si curea pentru a fi purtate peste umar. 

Compozitie material: 100% piele de calitate superioara

poseta

Aceasta este tinuta care-mi place si cred ca mi se potriveste.

Bineinteles ca pe site gasiti articole vestimentare si accesorii office,party,casual ,sport pentru toate gusturile si marimile !

Cred ca stiti bine vorba:OMUL FACE HAINA SI NU HAINA PE OM!Insa,chiar asa o fi?Asa ar trebuii,insa nu putem iesi pe usa casei fara sa ne uitam macar o secunda in oglinda🙂

Voi ce ziceti ,am ales bine?Credeti ca este tinuta potrivita pentru mine?Glittio

Devino fan-ul paginii Glittio si descoperi super oferte de Black Friday!

Shopping placut! :*

Acest articol a fost scris pentru  Blog Friday 2013 (BlogAwards.ro)

14 thoughts on “Alerg dupa tinuta care mi se potriveste!

  1. Pingback: Castigatorii campaniei Blog Friday 2013 | Blog Awards

  2. Pingback: Ia ALLVIEW-ul neamule!!! | Elena Banciu

Lasă un răspuns

