Ce-mi doresc eu mie,pentru curtea mea?!?


De cand l-am nascut pe bebe,imi imaginez ziua in care va alerga prin curte.Deja ne-am apucat sa schimbam si sa amenajam putin cate putin locul in care-si va petrece o mare parte a copilariei,insa mai sunt multe lucruri de pus la punct.

As vrea multe obiecte decorative,dar in acelasi timp sa fie si folositoare.Probabil va intrebati ce tot spun aici?Sa va explic : De curand am descoperit magazinul PIATRA ONLINE care este producator si distribuitor de piatra naturala.

Piatra Naturala Homa Scapitata 10cm

Si ce credeti?Printre multe altele,ceea ce m-a atras pe mine la Rockstar Construct este faptul ca au fantani arteziene,jardiniere,ghivece  si coloane grecesti etc.Exact ce-mi doresc eu pentru curtea mea!

jardiniera claricethumb_200_200_Vb -135Imi plac florile si in acelasi timp obiectele rezistente in timp,iar legatura dintre ele este ca pot planta flori in fiecare an in aceleasi ghivece si jardiniere  pentru ca sunt rezistente  la inghet/dezghet ,fiind create special pentru exterior.

Coloane Semi Coloane Pilastri Piatra - Modelul Tre Putti

Imi plac mult de tot si coloanele grecesti.Deja vad un ghiveci plin cu petunii curgatoare  la inaltime  :)

Fantani Arteziene F-43

Obiectul pe care mi-l dorec cel mai mult in curte  este aceasta fantana arteziana,pe care o voi achizitiona cat de curand.Vreau ca fiul meu sa se bucure de frumusetea acestor obiecte din pietre naturale care emana un aer de antichitate si iti ofera o stare de bine ;))

Bineinteles,aceste minunatii trebuiesc intretinute si am gasit solutia!

LTP Grimex - Detergent Piatra Naturala

Am gasit acest Detergent pentru piatra  care curata murdaria de pe placile de marmura, granit, piatra naturala, ardezie, teracota si faianta. Trebuie sa-mi achizitionez si eu acerst detergent pentru ca am astfel de obiecte in curte.

Folositoare la casa omului  este si Solutia pentru intretinere piatra naturala.Detergent Marmura Travertin Piatra Naturala Floor Shine

Asta pentru ca protejeaza si curata dintr-o singura aplicare suprafetele din marmura,travertit,granit,piatra naturala etc. De asemenea trebuie sa-mi achizitionez si acest tratament de intretinere si luciu:)

Daca doriti sa vedeti si sa gasiti  mai multe produse si accesorii pentru curtea si gradina voastra intrati pe  site-ul magazinului celor de la Piatra Online. 

logo

In momentul in care-mi voi cumpara aceste obiecte mult dorite,gradina mea va devenii o adevarata oaza de relaxare.In fond si la urma urmei,cu totii ne dorim sa gasim acasa locul in care sa uitam de problemele de peste zi!

VOUA Ce produse va plac cel mai mult si ati dori sa le aveti in curtea voastra?De ce?

Numai bine!

Acest articol a fost scris pentru BlogAwards.ro .

26 de gânduri despre “Ce-mi doresc eu mie,pentru curtea mea?!?

  1. Pingback: Ia ALLVIEW-ul neamule!!! | Elena Banciu

  2. Deja visez cu ochi deschisi la o gradina, curte…mai ales ca tati e fan flori, ar fi o adevarata oaza de relaxare, cu partea financiara mai greu dar cum speranta moare ultima…inca sper. Mult spor la aranjatul gradinii, curtii! Asteptam poze, povestiri.

  3. La casa sunt intotdeauna multe posibilitati de amenajare pentru a obtine un spatiu cat mai frumos si mai familiar pentru petrecerea timpului liber! Mie mi-ar placea o curte pavata pana la garaj, dar si suficient gazon pentru ca fetita mea sa se joace in voie! Imi plac corturile amenajate, leaganele din lemn masiv si imi plac enorm florile, oricare ar fi ele!

  4. mereu mi-am dorit un aranjament grecesc pentru gradina…dar intai trebuie sa facem rost de gradina. oricum frumoase alegerile si bafta sa reusiti sa realizati tot ce v-ati propus!

Lasă un răspuns

