Mi-am luat pentru Craciun :)


Dupa cum bine stiti,daca sunteti din Constanta,Realul se inchide.Sunt reduceri de pana la 60%.Si sunt pe bune!

M-am ingrozit cand am vazut cum dispar televizoarele de pe rafturi.Ca-n reclame cate 2-3 de persoana :)))

Am vrut si eu sa-mi iau un set pentru coafat cu drot,placa de indreptat,placa de creponat si inca ceva …dar,mi l-a smuls o tanti din mana :)) Deh,ce puteam face,doar nu puteam s-o parui in Real,desii asta-mi venea sa fac!😀

Initial intrasem dupa servetele umede si lapte praf pentru bebe ,dar ciu-ciu…nici una nici alta…Asa ca Mi-am luat cateva lucruri pentru casa,printre care si produsele pe care o sa vi le arat in cateva imagini.Sunt pentru Craciun si vreau sa le agat in diferite locuri prin casa si curte🙂

DSCF1281

Ursuletul acesta costa 2.5 ron si la reducere a fost 1,5 ron.Am vrut sa iau mai multe pentru a le agata la  manerele de la toate geamurile din casa,dar pana am mers sa verific ce pret are au disparut toti ursuletii….am ramas doar cu cel din mana:(  Nu-i asa ca este dragut?🙂

DSCF1271

Mi-am mai luat si aceste …nici nu stiu cum sa le zic! FIGURINE din lemn…🙂

Costau 1,5 ron buc ,iar cu reducere au fost 0,75 bani buc.DSCF1272 DSCF1273

Acestea costau 2,5ron iar cu reducere 1,25 ron.

DSCF1275

Mie-mi plac foarte mult mai ales ca sunt colorate,sunt din lemn si sunt ceva simbolic pentru Sarbatorile de iarna.Se pot agata si in brad .Sa stiti ca nu sunt asa de mici,sunt aproximativ cat palma.

Eu am luat tot ce-am gasit,ca doar erau reduceri :))))

DSCF1276

Oricum,deja le-am gasit locul.Le-am facut planul si era bine daca mai aveam cateva  ,ca sa fie treaba treabă :)))

Ce ziceti,va plac?Voi ati inceput sa va pregatiti pentru sarbatori?

Va pup,

Numai bine!

14 thoughts on “Mi-am luat pentru Craciun :)

  1. am multe ornamente acasa dar dc aveam si eu un real in soldari sigur nu m-as fi abtinut.sunt toate tare tare dragalase:)) si eu sincer m-as fi paruit cu babeta care ti-a smuls placa din mana:(….chiar dc nu era elegant…nici ce facuse ea nu era elegant…..

Lasă un răspuns

