Vreau TIGAIA pentru clatite!!!


Hey,trebuie sa impartasesc cu voi ceva  :D

Ati vazut minibrosura campaniei 16 de la Avon?

Daca da,stiti deja despre ce vorbesc.Daca nu,uitati aici ce minunatie vreau sa-mi comand!

DSC_5674

 

Va dau mai multe detalii prin poze:

DSC_5675 DSC_5676 DSC_5679

 

Ne este data si o RETETA MAGICA DE CRACIUN.🙂

DSC_5678

 

Imi doresc mult de tot aceasta tigaie.Mi se pare minunata pentru sarbatori.Anul acesta nu,dar anul viitor cu siguranta bebe o sa pape niste clatite deliciose cu imaginea unui Îngeras,a lui Mos Craciun,a omului de zapada si a unui ren.🙂

Imi mai plac cateva lucruri din aceasta minibrosura;le voi adauga pe lista care merge catre Mosul .🙂

DSC_5681 DSC_5682 DSC_5683 DSC_5684 DSC_5686 DSC_5687 DSC_5688 DSC_5689

 

Vrei sa devii reprezentant AVON?Daca da,astept un email de la tine cu nr tau de telefon si te voi contacta imediat  (cretzoolyna_elly@yahoo.com)!

DSC_5680

La fel,daca ai nelamuriri sau pentru orice intrebare,lasa comment sau trimite-mi un email !;)

O seara buna!

17 thoughts on “Vreau TIGAIA pentru clatite!!!

  1. interesanta,am vazut deja o parte din catalog dar am ratat-o…plangea pitica si a trebuit sa mergem acasa la somnic:) atat de multe lucruri frumoase,numai bani sa avem sa le luam pe toate:))

Lasă un răspuns

