REVIEW: Benecos ruj natural exciting.


Buna fetelor,ce mai faceti?

Pentru astazi am pregatit o postare despre un produs Benecos,mai exact despre Rujul natural Exciting! Il gasiti pe Bio-cosmetics.ro.

DSC_5244Ce spun producatorii:

Un excelent ruj cremos care prin ingredientele sale active – intre care uleiul organic de jojobauleiul organic de floarea soarelui sau ceara de albine organica – are grija de buzele tale, le protejeaza si le confera un plus de catifelare. Cu rujul de buze natural certificat organic de la benecos, vei putea sa uiti de vechiul tau balsam de buze. Acum cu un design placut, modern.

 

0% Parafine. 0% Silicon. 0% Parabeni. 0% PEG.


 

Produs certificat BDIH

EU SPUN:

In primul rand consider ca este un ruj foarte bun ,datorita faptului ca este natural,fara PARABENI!

DSC_5246

 

Culoarea este draguta,dar nu mi se potriveste.L-am testat oricum,pentru a-mi face o parere si a va povestii si voua🙂

Este sidefat si destul de pigmentat,se intinde foarte repede si usor,ba chiar se vede  frumos pe buze…Doar ca nu ma prinde pe mine culoarea:)

Pot spune ca seara,prin casa,l-am folosit de cateva ori pe post de balsam de buze pentru ca hidrateaza buzele uscate🙂

Textura lui este cremoasa si are un miros discret.

Cat despre rezistenta,nu rezista mai mult de 2-3 ore pe buze.Avand in vedere faptul ca este un produs din ingrediente naturale nici nu putem avea pretentia sa reziste cat un ruj  rezistent la transfer.

In concluzie,rujul mi se pare de calitate!

Pentru mai multe produse bio intrati pe  Bio-Cosmetics.ro !

Voi ati folosit pana acum rujuri Benecos?Ce parere aveti despre ele?

Pupici si numai bine! :*

DSC_5255

 

8 gânduri despre “REVIEW: Benecos ruj natural exciting.

  1. Pingback: Review:Fard Benecos Amazing | Elena Banciu

  2. Buna seara. Am auzit de aceasta gama, dar nu am avut curajul de a o incerca. In general nu prea am curajul sa testez decat daca imi recomanda cineva acel produs ca ar fi bun. Despre marca am citit acum si mi se par ok produsele avand in vedere ca sunt bio..la fel si preturile.

Lasă un răspuns

