DIY:Marturii botez !


Hey,seara buna dragelor!

Ce mai faceti?

A trecut o saptamana de cand bebele meu a fost crestinat si m-am gandit ca poate sunt persoane care doresc sa stie cum au aratat marturiile noastre🙂

A devenit o traditie ca la fiecare nunta si botez sa se puna pe masa marturii.Sunt zeci de mii de feluri in comert,insa noi am ales sa le facem ceva mai simple si fara prea mare cheltuiala.Asta asa,ca sa fim si noi in trend :))

Se pot face in functie de gusturi si posibilitati.Noi Am folosit:

-2 bucati de material gen plasa

-un sul de material pentru fundite

-bombonele,caramele (pentru femei)

-trabucuri (barbati) -mi le-a adus tati din Spania:D

DSC_5582

DSC_5512 DSC_5583

DSC_5513 DSC_5584

DSC_5516 DSC_5587 DSC_5514

Nu au fost ceva wow pentru ca nu ne-am dorit asta,mai ales ca le-am facut pe ultima 100 de m,cu cateva ore inaintea botezului🙂 Important a fost ca ne-am implicat si a iesit ceva simplu si dragut.Bine,acum in functie de parerea fiecaruia…Eu nu vad necesara investitia unei sume importante de bani in marturii :)Trebuie sa fie ceva mic,poate ceva simbolic fara prea mare valoare financiara! Parerea mea!

Consider ca BOTEZUL in sine este mult mai important decat aceste maruntisuri…

Sper ca v-au placut!Astept parerile voastre🙂

Voi ati avut marturii la botezul copiilor?De care?

Seara buna si pupici de la bebele meu ! :*

1402883_661848397181492_508345915_o

11 thoughts on “DIY:Marturii botez !

  1. Noi am avut acadele. D-alea mari, rotunde si colorate. Le-am adaugat noi eticheta cu numele fetitei, data botezului si o fundita mov, sa fie in ton cu localul.

  2. pentru noi, botezul a fost ca o nunta la scara mai mica pentru ca am avut aceeasi locatie, acelasi meniu, acelasi fotograf…pentru nunta ne-am stresat sa ne iasa cat mai bine . la botez eram atat de obositi(cel mic nu dormea noaptea) incat ma mir ca am scos-o la capat si ca n-am uitat nimic

  3. noi am avut 2in 1 nunta+botez;iar marturiile au fost asa:pentru fete o cutiuta cu o buburuzica pe ea,inchisa cu o panglicuta -in care era un fluturas-magnetel de frigider), pentru baieti moristi de vant . toate facute de mine in multe ore de nopti nedormite. fluturasii ii cumparasem fara magnetel si am stat si am lipit magneteii cu prenadez;a fost ceva de munca dar a meritat,am fost foarte multumita! si financiar am iesit la 1/4 din pretul marturiilor din comert.

  4. Foarte frumoasa ideea cu marturiile. Noi nu am avut la botezul baietilor, pentru ca a fost o petrecere restransa. Insa am dat cadouri la nasi.

  5. Buna seara., Dragutze,,La noi botezul fetitei a fost ceva restrans si nu am avut marturii. La fel ca si dvs…. consider ca botezul in sine e cel care conteaza, dar si daca este petrecere fiecare detaliu devine important..

Lasă un răspuns

