REVIEW: BENECOS Concealer


Buna seara dragelor,ce mai faceti?

Asta seara vreau sa va spun cateva cuvinte despre corectorul de la Benecos pe care l-am primit pentru testare de pe BIO-Cosmetics .

_vyr_2404_vyr_574concealer-beige

CE SPUN PRODUCATORII:

BIO-Cosmetics va ofera concealer pentru acoperirea perfecta a impuritatilor pielii si a cearcanelor.

0% Parafine. 0% Silicon. 0% Parabeni. 0% PEG.


Produs certificat BDIH

Ingrediente: RICINUS COMMUNIS (RICIN) SEED OIL*, MICA, LANOLIN, BUXUS CHINENSIS (JOJOBA) SEED OIL*, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, CANDELILLA CERA, COPERNICIA CERIFERA (CARNAUBA) WAX / CERA CARNAUBA*, CEARA DE ALBINE / CERA ALBA*, PARFUM, LIMONENE, TOCOPHEROL, HELIANTHUS ANNUUS (FLOAREA SOARELUI) SEED OIL*, MALTODEXTRIN, ASCORBYL PALMITATE, ROSMARINUS OFFICINALIS EXTRACT*, LINALOOL, BENZYL BENZOATE (+/- (POATE CONTINE) ULTRAMARINES (CI 77007), CARMINE (CI 75470), TITANIUM DIOXIDE (CI 77891), IRON OXIDES (CI 77491), (CI 77499), TALC, SILICA, MANGANESE VIOLET (CI 77742))

* certificat organic

Continut: 5 ml

DSC_5233

Culoarea corectorului este WARM BEIGE si este perfecta pentru mine.Cu aceasta ocazie am aflat si eu ce culoare mi se potriveste🙂

Ambalajul este unul practic,iar modul de aplicare este preferatul meu,deoarece cu pensula aplici exact cantitatea de care ai nevoie.

DSC_5239

Eu cred ca nu am cearcane,nu mi se pare😀 Asa ca nu imi pot da cu parerea daca le acopera sau nu… .

Are o consistenta lipicioasa si imi place ca nu se strange deloc in ridurile fine din jurul ochilor (talpa gastii),rezistand impecabil in jur de 3-4 ore  :)

DSC_5243

Dupa ce-am nascut am ramas cu petele acelea maro de pe frunte care mi-au aparut in timpul sarcinii.Am incercat sa le acopar cu acest corector,insa din pacate nu am avut noroc😦 Se schimba cu doar o mica tenta culoarea lor,oricate straturi as pune😦

Imi place ca nu contine parabeni ,silicon , parafine si ca este certificat organic.

Ce sa spun!?

Sincer,n-am fost incantata 100% de el ,in sensul ca nu l-as folosii zilnic.Insa il folosesc la ocazii mai speciale cand imi aplic un machiaj mai complex.Aceasta este STRICT PAREREA MEA!

Pretul acestuia este de 24,95 ron.

Pentru mai multe produse BENECOS click AICI!

Voi ati folosit vreodata acest corector?Ce parere aveti despre el?

SEARA BUNA! :*

2 thoughts on “REVIEW: BENECOS Concealer

  1. Pingback: Review:Fard Benecos Amazing | Elena Banciu

  2. nu am folosit un astfel de corector si nici produse benecos.ma bucur ca faci review-uri atat de complexe ca sa ne facem si noi o idee despre aceste produse inainte de a da banii pe ele.
    si eu m-am pigmentat pe frunte in timpul sarcinii dar acele pete au disparut

Lasă un răspuns

