G.A :Castiga un set de ingrijire pentru bebelusul tau!!!


#INCHIS#

 

Buna dimineata de luni dragelor! :*

Impreuna cu Klorane Bebe dorim sa facem o mica bucurie pentru 3 copii .

Da,un concurs dedicat lor ,la care se inscriu parintii pentru a castigat 1 din cele 3 seturi oferite cadou.🙂

Premiile constau în : geantă de schimb, lapte masaj 500ml și un iepuraș.

KLBB_A5_FB2

Ce trebuie sa faci?

1:Like si Share paginii Klorane Bebe 

2:Like si share paginii MELE

3:Raspundeti la întrebarea „Care a fost cel mai haios cuvant rostit de copilul tau?

4: Share acestui concurs pentru a fi vazut de cat mai multi parinti🙂

Simplu,nu?🙂

Toti pasii sunt obligatorii pentru participarea la concurs !!!

Concursul incepe astazi luni,21octombrie 2013 si se incheie miercuri,23 octombrie 2013 la ora 00:00 !Castigatorii vor fi anuntati pe pagina de facebook  si au la dispozitie 24 de ore pentru a-mi trimite datele lor de contact prin mesaj privat sau pe email (cretzoolyna_elly@yahoo.com):adresa completa+ nr de telefon.

BAFTA TUTUROR!!!

O SAPTAMANA PLINA DE REALIZARI SA AVETI!🙂

77 thoughts on “G.A :Castiga un set de ingrijire pentru bebelusul tau!!!

  1. User Fb Roxana Dumitrascuta
    link-urile de share https://www.facebook.com/roxana.mirela.9/posts/537147423022698

    Pentru inceput, trebuie sa precizez ca am doi copii.Cel mare are deja 8 ani, dar imi amintesc acum, cu emotie si drag, de „stalcelile” lui. Astfel, spunea „machica” in loc de „bunica”, „mechetzi” in loc de „cremvursti”, „Anona” in loc de „Ramona”, si cate si mai cate inventii logopedice:))

    Cea mica are un an si 2 luni, trece de la stadiul de bolboroseli si tipete la cel de cuvinte articulate, mai mult sau mai putin haioase.Ma bucur ca spune „mama” foarte clar:D
    In rest, zice „teatea” in loc de tata, „dei”in loc de „Andrei”, iar la „oaie” zice „nana”:)) Dar, cel mai important, cand vrea mancare sau apa, striga tareeee, indiferent ca este acasa sau pe strada
    ” nianiaaaaaaa” .
    Bafta tuturor:)

  2. fb:mariana toba
    am dat like&share conform info de mai sus
    fetita noastra inca nu vorbeste dar imi aduc aminte cu mare drag de nepotica noastra care primise in dar un fier de calcat de jucarie si tocmai invatase sa vorbesca si spunea „fier de cacat” :)) era asa amuzanta

  3. fb bianca roxana anitei
    Am dat share la ambele pagini si la concurs.
    Cel mai haios cuvant spus de baiatul meu, caci fetita e prea mica, a fost pitzi- pufuleti.

  4. sunt foarte multe cuvinte haioase rostite de fetita mea…daca o intrebai cum il cheama pe tati,ea spunea ca” Nunu „,adica Nicu…la gaina zicea ,”apticut”,adica lapticul si mai nou ,adica aerobc face mami🙂

  5. Mi-as dori ca fetita mea sa vorbeasca …dar inca e foarte mica are numai 3 luni….primele sunte la ea sunt A, eeee,,ooo si nghgg . Am respectat toti pasii

Lasă un răspuns

