Bunatati de la EISBERG :) (1)


Salutare de la mare!🙂

Chiar daca vremea verdeturilor din gradina a trecut si iarna ne bate la usa,nu trebuie sa renuntam la legumele proaspete,fie ele si din comert!🙂

Eu IUBESC SALATELE in orice anotimp,simple sau langa o fripturica,in orice moment al zilei!

De curand am descoperit solutia de a servi o masa bogata in vitamine si nutrienti :SALATELE EISBERG !

DSC_5187

Diversificate, pline de vitamine si foarte la indemana, salatele se pot pregatii chiar si de copii,deoarece se pot servi ca atare,doar se desface punga si se pune continutul in farfurie ,se adauga  Dressingul de la EISBERG dorit si gata masa!:) Nu mai este nevoi de adaos de ulei,otet,sare si alte ingrediente.

DSC_5188

Atat salata EISBERG cat si dressingul se gasesc in mai multe si diferite sortimente.

SALATE EISBERG cu care am facut eu ”cunostinta ” pana acum:

DSC_5173 DSC_5174 DSC_5175 DSC_5176 DSC_5177DSC_5178DSC_5179 DSC_5180 DSC_5181 DSC_5182 DSC_5184 DSC_5185

DRESSINGURI EISBERG :

DSC_5191DSC_5190

Salatele EISBERG sunt perfecte pentru a fi consumate in orice moment al zilei deoarece nu iti ”ataca” silueta.Din contra,chiar este indicat sa consumam salate la fiecare masa,acestea aducand un aport considerabil de vitamine organismului.

CE ZICI,TE-AM CONVINS SA MERGI FUGA-FUGUTA  LA RAIOANELE FRESH DIN MAGAZINE?

SFAT: Preparati zilnic o salata eisberg cu oricare dressind eisberg  si vei fi plin de energie!

In curand  voi posta un articol cu salatele preparate pe placul meu.🙂  ;)
O zi frumoasa sa aveti,

pupici!:*

5 gânduri despre “Bunatati de la EISBERG :) (1)

  1. eisberg sunt o solutie buna in miez de iarna cand sunt mult mai „sigure” ca variantele fresh de salata.totusi in celelalte anotimpuri prefer sa cumpar din piata/supermarket. e diferenta mare de pret.iesi mai bine dc nu cumperi salata ambalata,dar asa direct din punga economisesti mult timp.la fel si cu dressingurile care sunt atat de usor de facut in casa…si stii sigur ce pui in ele:)

    • Din primavara pana prin octombrie asa,am in gradina salata,spanac si tot ce imi trebuie.Fac eu dressingul cu lamaie ,ulei de masline si alte ingr.Insa cand da frigul,decat deloc,mai bine si ambalate…mai ales ca in piete iarna,o salata verde costa si 5-6 ron :)))

  2. din pacate la raioanele din magazinele din zona mea nu am vazut produse EISBERG sau poate nu am fost atenta dar m-ai facut curioasa si chiar o sa le caut😀

Lasă un răspuns

