GA : Un cadou special !


#INCHIS#

 

Hello dragelor!

Este Duminica …vremea tine cu noi,cel putin la Constanta…este asa de cald…numai bine de plimbare:) Fericire maxima pe bebele meu ca am umblat hai-hui toata ziua😀 .

Daca eu sunt fericita,vreau sa va fac o surpriza!🙂 Si pentru  ca aceasta surpriza sa fie posibila,BeSensual  mi-a sarit in ajutor!🙂

BeSensual este un site cu Lenjerie intima sexy pentru femei senzuale.Acestia ofera un Mojisola Set LivCo  (marimea S/M) celui mai norocos participant dintre voi!

PENTRU PARTICIPARE TREBUIESC INDEPLINITE URMATOARELE REGULI :

1.Like paginii BeSensual

2.Like paginii Mele

3.Dati-mi FOLLOW (in dreapta jos)

4.Share la concurs si lasati apoi un comentariu in care sa ne spuneti de ce va doriti acest set🙂 .

Distribuirile sa fie publice si pastrate pana in ziua in care se termina concursul!

Toti pasii sunt obligatorii pentru participarea la concurs !!!

Setul Sexy MOJISOLA include: sutien, fusta mini cu slip tanga atasat, saculet pentru protejarea lenjeriei intime.

Concursul incepe azi 13 octombrie 2013 si se incheie pe 01 noiembrie 2013 !

P.S. :Pot participa si baietii pentru a le face un cadou special iubitelor:)

BAFTA TUTUROR!

31 thoughts on “GA : Un cadou special !

Lasă un răspuns

