SHAORMA de pui :)


Buna seara dragelor si dragilor.

Nu stiu daca v-am mi spus,dar sunt o mare amatoare de fast food…deh,cine i-a pus sa inventeza shaorma si kebap-ul?!?Mai ales ca in Constanta la fiecare colt de strada miroase a fast food😀

DA,in seara aceasta am pregatit o shaorma de pui,acasa ,pentru ca de cand am aflat ca sunt insarcinata si pana acum am ocolit shaormeriile ,insa nu am renuntat la mancat kebap si shaorma🙂

STIATI CA : ”Apreciată ca etalon al mâncării fast food specifice Orientului Apropiat şi nordul Africii, shaorma se bucură cu adevărat de popularitate în toată regiunea şi mult dincolo de ea. Numele shaormei provine din limba turcă (çevirme – a învârti) iar originea ei este localizată în sudul Turciei, în provincia Anatolia. Faptul că este atât de răspândită a dus  şi la diversitatea de forme sub care este cunoscută (Chawarma, Schawarma, Shawirma, Shwarma, Shuarma, Shawerma, Shoarma, Schwarma, Shoermeh, Siaorma, Shaorma, dar cel mai adesea Shawarma), toate fiind de fapt ortografierea latină a aceluiaşi cuvânt. ” ?

Nu am o reteta speciala,ci pur si simplu o fac cu ce-mi place si cu ce am prin casa.De obicei se face cu carne de oaie/vita,insa mie nu imi place;mai bine folosesc carne de porc😀 …

De aceasta data am folosit:

-lipii mici(cumparate din supermarket)

-un piept de pui

-cartofi,varza,rosii,castraveti murati (merg si proaspeti)

-ketchup,maioneza,usturoi,sare,piper

-folie de aluminiu.

ASA AM PROCEDAT:

Am curatat cartofii si i-am taiat pentru prajit….am taiat pieptul de pui cubulete…DSC_0514 DSC_0518

Punet cartofii la prajit,deasemenea si cubuletele de piept de pui…

DSC_0520 DSC_0531

Intre timp tocam varza,taiem castravetii si rosiile si preparam sosul…

DSC_0515 DSC_0519 DSC_0528 DSC_0529

Cand totul este gata,ungem lipia cu sos si incepem sa punem compozitia…

DSC_0532 DSC_0534 DSC_0535 DSC_0536 DSC_0537

Șiiiii GATAAA!

DSC_0538DSC_0539DSC_0540

Ingredientele se pot adapta la ceea ce aveti prin bucatarie🙂 De exemplu,in loc de varza puneti salata verde,in loc de castraveti murati-castraveti proaspeti,se poate renunta la rosii…In functie si de ceea ce va place.🙂

NU ARATA PREA ESTETIC…SI CE? ESTE COMESTIBILA!!!!  :))))

Stiu ca este o bomba calorica si ca nu este prea sanatoasa,dar nu ma pot abtine!Oricum,sunt mai impacata cu mine ca mi-o prepar acasa pentru ca stiu ce si cat pun in ea.Si cel mai important:toate ingredientele sunt proaspete!

DSC_0541

HAI S-AVEM POFTA,ZIC!!!

 

Ce va mai place shaorma,asa-i? :)))Imi place expresia asta :))

Deci,ce parere aveti?Voi va preparati acasa produsele de fast food preferate?

 

NUMAI BINE,

PUPICI :* !

7 gânduri despre “SHAORMA de pui :)

  1. cand am vazut post-ul asta mi-am adus aminte de inceputurile afacerii sotului meu….care are http://www.manancipefuga.ro ;pentru inceput a facut vreo 2 luni teste pe noi acasa,cu lipii,carne de pui etc…pana si-a luat inima in dinti si a dat drumul fresh food-ului pe care-l avem de 3 ani deja:)

Lasă un răspuns

