FRIGARUI DE PORC ! :D


Seara buna…again.  :D

Uitandu-ma prin telefon,am gasit pozele cu frigaruile facute saptamana trecuta…Si bineinteles,m-am gandit sa va fac si voua pofta! :))))

Mie-mi place sa folosesc muuulteee  legume in tot ceea ce pregatesc de mancare.

Pentru aceste frigarui am folosit:

-ardei de mai multe culori

-rosii

-morcovi

-ceapa

-carne de porc

-ȚEPUȘE :)))

INCEPEM CAM ASA:

Am taiat cubulete carnea de porc si am pus-o putin la fiert in apa cu sare si piper ….Intre timp am curatat,spalat si taiat cubulete legumele…

DSC_1341 - Copy DSC_1342 - Copy

Eu am un ajutor de nadejde in bucatarie,o TIGAIE MINUNE! …NU,nu acea tigaie minune de care m-am saturat numai de cate ori am vazut-o in reclame  :)))

Mi-am luat din Spania o tigaie electrica de care sunt tare mandra🙂

SA trecem la oile noastre….am pregatit frigaruile,le-am”tras in țeapa” si am pus tigaia la incins… :)))

DSC_1343 - Copy DSC_1346 - Copy

……..Șiiiiiiii am pus frigaruile la ”prajit” …

DSC_1347 - Copy DSC_1349 - Copy DSC_1350 - Copy

Simplu si bun,nu?

DSC_1352 - Copy DSC_1355 DSC_1357

POFTA MARE!!!

O seara buna tuturor,

Numai bine!

14 gânduri despre “FRIGARUI DE PORC ! :D

  1. hei,ce bine arata…dar am o intrebare…de ce ai fiert carnita inainte de a o pune pe betele de frigarui? pt ca ai folosit tigaita magica…s-au facut mai bine asa?:)

    • Am fiert-o pentru a se face odata cu legumele.Nefiind foc pe gratar ,legumele s-ar fi facut scrum pana se facea carnea🙂 Cand nu fac si altcv la gratar folosesc tigaia aceasta pentru ca se fac mult mai repede.Asa pana as aprinde gratarul,pana se face jarul…imi trece foamea :))

Lasă un răspuns

