REVIEW: Ulei de cocos


Buna seara tuturor.

De cand am devenit mamica am inceput sa fiu din ce in ce mai interesata de produsele naturale/bio/organice.De aceea ,cand mi s-a propus sa testez Uleiul de Cocos de la TrioVerde de pe ShopUro,am raspuns afirmativ.😀

Chiar in ziua cand l-am ridicat de la posta l-am si folosit pentru prima data🙂

DSC_4947Sa vedem intai ce spun producatorii:

Beneficiul uleiului de nuca de cocos pe piele este comparabil cu cel al uleiului mineral, fiind o solutie sigura pentru prevenirea uscarii si exfolierii pielii.Contine 90% grasimi saturate, acid lauric, vitamina E si proteine.

Specificatii:

Acesta intarzie apariaia ridurilor si ajuta in tratarea diferitelor probleme precum psoriazisul, dermatita, eczeme si alte infectii ale pielii. Uleiul de cocos este benefic in prevenirea imbatranirii premature si a bolilor degenerative, datorita proprietatilor sale antioxidante.

De asemenea ajuta la cresterea sanatoasa a parului, oferindu-i stralucire. Masajul in mod regulat al capului cu ulei de nuca de cocos ofera un scalp curat, lipsit de matreata, fiind folosit pe scara larga in subcontinentul indian. Locuitorii acestor tari aplica acest ulei pe par zilnic, dupa baie.

Este un balsam excelent ce ajuta la cresterea si refacerea parului deteriorat, oferindu-I proteinele esentiale necesare.

DSC_4948

De multe ori am auzit de acest ulei de cocos de la diferite persoane care il foloseau pentru corp si/sau pentru par.Stiu ca la un moment dat mi l-am dorit ,insa nu mi l-am achizitionat niciodata .😀

Am inceput sa utilizez acest ulei cu gandul ca imi va hidrata si regenera parul,dar si cu speranta ca aroma de cocos sa imi ramana mult timp in par.

Il foloseam la 3-4 zile ,cand imi spalam parul.Inainte de utilizare il tineam sub un jet de apa calda,spre fierbinte pentru a se inmuia,deoarece era in stare solida .Devine lichid foarte repede  :)

DSC_4949

Din momentul in care am inceput sa il pulverizez pe par am simtit o aroma delicioasa de cocos,mai ca-mi venea sa-l gust😀 PE BUNE!

L-am folosit de la radacina pana la varfuri,deci pe toata lungimea parului.

DSC_4953DSC_4954DSC_4958

Masez umpic radacinile si il las sa actioneze in jur de jumatate de ora.

Se spala foarte usor din par,dupa doua samponari ,neramanand pic de grasime .Nu mai este nevoie sa folosesc balsamul fara de care nu puteam traii😀

Parul meu cret se descurca repede,se vede mult mai lucios,ba chiar hidratat.Imi place cum se aseaza dupa ce se usuca el in voia lui🙂

Cat despre miros…ador mirosul cand il pulverizez si pana sa-l samponez…insa dupa aceea,dispare  :( .Ramane un miros discret de par proaspat spalat🙂 Asta este de inteles la un ulei natural.Importante sunt beneficiile aduse😉

L-am folosit destul pana acum si tot mai este jumatate de sticluta.In ciuda aparentelor,uleiul de cocos din recipientul de 100 ml ajunde pentru folosiri indelungate.Pretul acestuia este de 26.00 ron.

Inca nu l-am incercat pe corp,vreau sa il pastrez doar pentru par.😀 NU MA MAI DESPART DE EL,PANA LA ULTIMA PICATURA!

Vi-l recomand cu drag ,mai ales ca este un produs organic .

Voi ati folosit pana acum ulei de cocos pentru par sau corp?
Ce tratamente naturale folositi pentru parul care are nevoie luciu,hidratare,regenerare?
Pentru mai multe produse organice intrati AICI !
NUMAI BINE,
Pupici! :*

5 gânduri despre “REVIEW: Ulei de cocos

    • Prima data am pus foarte mult ulei pe par si bineinteles a iesit mai greu.Apoi am pulverizat doar de cateva ori ,si cu 2 samponari a iesit complet fara a ramane vreun fir de par gras.Cat despre pret ,este 26 ron.Daca ti se pare scump,poti cauta si variante mai ieftine,insa trebuie intai sa te interesezi de calitatea acestora.Adica daca dai 1 ban,sa fie si bun de ceva:)

  1. nu am folosit pana acum dar ma incanta ideea arata foarte bine parul stralucitor si mai ales imi place ca il descurca si eu am nevoie de un astfel de produs parul meu se incurca foarte repede si este un chin sa il descurc mai ales dupa baie

Lasă un răspuns

