REVIEW:Perle iluminatoare Dancefloor Diva-AVON


Buna🙂

In seara asta vreau sa va zic cateva cuvinte despre Perlele iluminatoare Dancefloor Diva de la AVON .

DSC_2950

Unele femei visează la diamante, altele le poartă pe degete. 

Pentru voi, Avon a creat perlele pentru faţă Dancefloor Diva cu strălucire de diamante!

DSC_2951

De cativa ani,am adaptat un machiaj cat mai natural.Acum mai mult ca nicioadata  e foarte important pentru mine ca tenul sa fie curat ,sa nu fie incarcat,dar totusi  să fie luminos.Nu as vrea ca atunci cand imi iau bebele in brate si ne pupacim sa ii tranfer si lui o parte din masca mea de fond de ten,pudra,blush si alte deastea :))

DSC_2952

De aceea ,pe langa perlele pe care le aveam deja ,mi-am luat si perlele  iluminatoare Dancefloor Diva de la Avon,pe care le folosesc aproape de fiecare data cand iesim la plimbare.

Eu am un ten gras,fapt pentru care toata vara m-am ferit de creme,iar aceste perle ”m-au salvat”😀  Pentru mine sunt  o variantă bună de iluminare !

DSC_2954

Perlele Dancefloor Diva oferta o stralucire aparte pielii!Sunt usor de aplicat.

Efect: omogenizeaza nuanta pielii pentru o stralucire de diamante. Evidentiaza trasaturile naturale ale fetei.

Perlele de fata iluminatoare  Dancefloor Diva lasa un sclipici discret ,nu incarca tenul,fiind potrivite atat pentru un machiaj usor cat si pentru unul mai ”incarcat” .Eu prefer sa le aplic cand ies seara🙂

Vrei sa iesi din anonimat?!

Foloseste Perlele cu o stralucire de diamante pentru o aparitie de neuitat!!!

DSC_2953

(Daca doriti sa deveniti reprezentanti AVON trimite-ti email cu nr de telefon la :cretzoolyna_elly@yahoo.com )

Voi folositi perle ?De care?

NUMAI BINE,

Pupici ! :*:*:*

6 gânduri despre “REVIEW:Perle iluminatoare Dancefloor Diva-AVON

    • Momentan nu mai apar in nici un catalog😦 Poate la vara, sau in ofertele pntru reprezentanti care sunt in limita stocului disponibil. Daca te inereseaza, te pot inscrie ca reprezentant, astfel vei fii la curent cu toate noutatile!

Lasă un răspuns

