Hamsii prajite :D


Ori de cate ori mergem in Mamaia ,ne luam cate o portie de hamsii prajite cu mujdei si lamaie😀

Cum sezonul s-a incheiat,iar eu nu am cum sa merg cu bebe pe la terase pentru ca este prea mic,zic sa ne facem acasa hamsiile🙂

Avem nevoie de:

-hamsii

-sare,faina si ulei

-usturoi si lamaie optional

-malai pentru mamaliga😀

Spalam hamsiile,le curatam si le spalam iar🙂 …..

DSC_3739DSC_3741DSC_3743DSC_3774

 

––le presaram cu sare,dupa care le punem pe scobitori (optional)

DSC_3770DSC_3791DSC_3788

 

…..le trecem prin faina,apoi le punem la prajit…intre timp ne apucat de mujdei si punem de mamaliguta🙂 ………

DSC_3796DSC_3798DSC_3812DSC_3810

 

………..si GATA !🙂

DSC_3801DSC_3804DSC_3811 DSC_3813DSC_3815

 

Stiti vorba aceea CINE-MPARTE,PARTE-SI FACE!???

Ei bine,nu-i asa:)))

Iata  cu ce-am ramas eu din tot ce-am gatit!:)))
DSC_3816 DSC_3817

Pai….s-avem pofta,ZIC!!! :)))

Numai bine!

 

2 gânduri despre “Hamsii prajite :D

Lasă un răspuns

