Despre sarcina mea…


Ziua buna tuturor!

M-am gandit mult inainte de a scrie acest articol,dar intr-un final mi-am facut curaj…O sa scriu in mare ceea ce am trait…

Povestea mea incepe asa….

”Era 17 decembrie…atunci mi s-a facut rau pentru prima data…am crezut ca mi s-a aplecat de la sunca afumata….din ziua aceea,nu am mai putut vedea carne in fata ochilor….

Nu aveam nici cea mai mica banuiala de ceea ce mi se intampla!!!

Starea de rau se intensifica cu fiecare zi,starile de voma erau rutina….Pe 21 decembrie eram la munca si mi s-a facut rau…da rau! Farmacia era aproape si am mers sa-i cer farmacistei ceva,orice numai sa-mi revin:)

I-am spus sintomele si mi-a dat vreo 4 feluri de pastile,printre care si colebil….cand sa ies pe usa farmaciei,mi s-a aprins un beculet la mansarda si am cerut un TEST DE SARCINA,asa preventiv!!!

Nu am avut rabdare sa ajung acasa si sa-l fac dimineata,asa ca am mers si l-am facut inainte sa iau vreo pastila….

TA-NA-NAMMMMMMM!!!!

A IESIT POZITIV!!!!!

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

Apoi au urmat 4 luni si jumatate de ameteli,stari de voma,zi de zi,seara si dimineata in special;iar pana pe 11 martie ziua in care a miscat pentru prima data bebele,nu am putut manca nici o bucatica de carne…Imaginati-va…a fost Craciunul…am mancat doar 2 sarmalute care mi-au venit inapoi in clipa urmatoare….😦

Din momentul in care bebele a miscat,totul s-a schimbat…IN BINE!!!

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

La 6 luni am facut o ecografie si am aflat ca este BAIAT!!!Se vedea clar🙂

Pot spune,sincer,ca de la 4luni jumatate pana in ziua nasterii au urmat numai momente frumoase…miscarile lui bebe erau din ce in ce mai dese si mai accentuate…burta se transforma…parca fugea dintr-o parte-n alta :)))

Ca sa nu mai spun ca toata lumea era atenta cu mine…m-am simtit rasfatata🙂

Singurul lucru care m-a ingrijorat au fost kilogramele in plus…Sper sa scap de ele😀

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Pe 11 august a sosit ziua cea mare!Am nascut natural ,la Spitalul Judetean Constanta la ora 12:45 un baiat minunat de 3900g si 52 cm…

Incerc sa-mi amintesc acea zi doar din momentul in care am nascut,nu si travaliul…am fost internata de urgenta pe 10 august putin dupa ora 21…

A FOST INGROZITOR….am simtit in nenumarate randuri ca-mi pierd cunostinta…

Totul a trecut cand mi-am vazut copilul iesind…am vazut cum era legat de mine prin cordonul ombilical…Nu pot descrie in cuvinte ce am simtit cand l-am auzit plangand…AM UITAT TOATA DUREREA!!!

Tin sa-i multumesc domnului Dr SERBANESCU LUCIAN pentru ca a tinut cont de dorinta mea de a naste natural,iar fara ajutorul dansului puteau aparea complicatii…

In sala de nasteri am spun ca nu mai vreau alt copil…mi-ajunge unul…insa,acum dupa 2 saptamani de cand il am pe bebe cu mine acasa,simt lucruri care nu se pot spune in cuvinte….stiu ca trebuie sa-i fac o surioara sau un fratior peste vreo 3 ani🙂 Cu siguranta voi apela si atunci tot la Dr SERBANESCU…”

Pot spune ca momentul in care mi-am vazut pentru prima data puiul,a fost CEL MAI FRUMOS MOMENT DIN VIATA MEA!!!Ca sa nu mai spun de momentul in care l-am tinut pentru prima data in brate…Nu exista clipe mai frumoase in viata!!!

Voi cum ati nascut?

NUMAI BINE!!!

10 gânduri despre “Despre sarcina mea…

  1. Tin sa precizez ca si eu am fost monitorizata de D-l Dr.Serbanescu pe timpul sarcinii gemelare,datorita dansului am reusit sa duc sarcina pana la 38 saptamani si sa nasc 2 baieti minunati,D-l Serbanescu este un om extraordinar,il recomand din suflet la toate femeile,e un om bland si pune mult suflet in ceea ce face!Ii multumesc si ii doresc multa sanatate!

    • Asa este.Mi-e imi era frica de nastere …Ma incuraja la fiecare control,vorbea cu noi,ne dadea sfaturi…parca ne cunosteam de ani de zile.Este un om minunat care iti inspira incredere.Nu am cuvinte sa-i multumesc!

      Sanatate atat voua cat si baieteilor.Sa creasca mari ,sanatosi si frumosi;sa va bucurati de ei si ei de voi!
      Numai bine!

Lasă un răspuns

