Cum iti dai seama ca esti insarcinata?


 

Sarcina difera de la femeie la femeie,de la organism la organism…

Nu intotdeauna iti dai seama din timp ca esti insarcinata ,deoarece sunt numeroase cazuri in care nici menstruatia nu intarzie – ca semn prevestitor al sarcinii. De aceea, pentru ca organismul fiecarei femei este diferit si reactioneaza diferit, este greu de apreciat o data exacta la care viitoarele mamici sa isi poata da seama ca sunt gravide.

In primele saptamani de sarcina  este posibil ca nici macar sa-ti dai seama ca esti insarcinata! Multe femei au putine simptome sau chiar niciunul.

La mine primele simptome au aparut din saptamana a patra de sarcina!

Daca esti atenta la semnalele pe care ti le trimite corpul tau, vei putea observa anumite schimbari care te anunta ca peste noua luni vei deveni mamica. Asadar, este foarte important ca atunci cand urmaresti sa ramai insarcinata sa fii mult mai atenta cu tine insati, sa te cunosti suficient de bine cat sa iti dai seama cand ceva e diferit, astfel incat sa depistezi din timp sarcina, pentru a incepe monitorizarea acesteia.

Multe dintre femei au un al 6-lea simt si isi dau seama ca sunt insarcinate inainte sa faca un test…Dar sunt si multe femei,ca si mine de altfel,care nu isi dau seama asa repede,in schimb primesc semnale de la corpul lor,cum ar fi:

-lipsa mentruatiei,insa aceasta nu este o regula. Este foarte posibil sa fi insarcinata si menstrele sa se instaleze in mod normal pentru inca 2 sau 3 luni, observandu-se insa o sangerare mult mai discreta. 

-greata sau voma ,in special dimineata  sau in timpul mesei

Urinare frecventa- urinarea frecventa este un simptom foarte des intalnit. 

-senzatie de oboseala si somnolenta

-senzatie de foame non-stop

-senzatia de balonare

-Repulsie fata de unele mirosuri sau mancaruri (printre altele si repulsie mare la fumul de tigare, alcool  si parfumuri)

-sani durerosi sau mariti

-mameloane moi si din ce in ce mai inchise la culoare

Daca si tu ai primit in ultimul timp astfel de semnale,da o fuga pana la farmacie!Testul de sarcina este cea mai simpla metoda de a afla daca ai sau nu motive de ingrijorare!🙂

 

 

TINE-TI CONT DE ACESTE SIMPTOME SI FACETI CAT MAI REPEDE UN TEST DE SARCINA!!!

 

Iar pentru cele deja insarcinate,SARCINA USOARA sa aveti!!!

 

NUMAI BINE!

5 thoughts on “Cum iti dai seama ca esti insarcinata?

    • Buna.nu stiu cum sta treaba cu acel calcul pe care si’l fac femeile ,insa stiu ca una dintre prietenele mele,cu tot calculul ei,a ramas imediat dupa menstruatie… mie mi’au venit problemele peste sarcina,cand am aflat ca am un bebe in burtica aveam deja 8 saptamani si doar ce scapasem de acea perioada a lunii …in concluzie,suntem diferite si sarcina se lipeste in perioade diferite … Cel mai sigur este sa’ti faci un test la prima urina a diminetii si sa’l repeti dupa 24-48ore ….Bafta!

  1. in inima mea simteam ca am o mica fiinta inauntru,cineva care mi se lipise definitiv de inimioara. totusi corpul nu imi dadea semnele unei sarcini.din contra,aveam impresia ca urma perioada aceea a lunii.chiar ii spusesem sotului ca sunt dezamagita ca nu a fost baby (noi nu aveam target sa facem baby-ul in x luni sau ani),si el tot incerca sa ma consoleze. si apoi am vazut ca desi dadea semne cum ca ar trebui sa vina,tot intarzia…si mugurul gandului a inceput sa incolteasca….am luat un test si am rezistat pana a2a zi dimineata pentru a fi sigura….am baut multa apa cand m-am culcat iar apoi pe la 4 dimineata m-am trezit si direct la baie.sotul nu era acasa.am facut testul apoi asteptarea de 5 min a parut un secol.si DAAAA,baby era acolo la caldurica. lesne de mentionat ca nu am mai putut sa dorm deloc…era prea de dimineata sa trezesc pe oricine,am asteptat pana la 7 timp in care am tot verificat testul,i-am facut poze sa fiu sigura ca nu se pierde dovada…si infestata de microbul corporatist….i-am dat sotului meu un email(pt ca nu reactioneaza bine cand e trezit brusc din somn,la fel ca mine de altfel). la 7 am dat buzna la mama acasa,am trimis mesaje prietenelor bune care asteptau rezultatul. au urmat multe luni de greturi(fara varsaturi) greturi mereu…indiferent de zi,pranz,seara.numai intre lunile 7-8 nu am avut greturi.si stari de somnolenta.dormeam si 12 h intins,fara sa ma ridic din pat(desi faceam pipi pe mine). dar a fost o perioada superba,nu as schimba-o cu nicio bogatie din lumea.de abia asteptam sa apara si al 2lea copil.

Lasă un răspuns

