Hobby …nails:)


Buna ziua de Luni tuturor…

Da,da,stiu,Lunea nici iarba nu creste…😀 cam asa este !Sunt la servici si nu prea am ce face,este plictiseala la ora asta asa ca m-am hotarat sa va arat si voua cam ce fac eu uneori,in timpul liber🙂

Am multe pasiuni,iar printre acestea se numara si manichiura😀

Va atasez mai multe poze cu o mica parte a  manichiurilor facute de mine pentru diferite ocazii:Sarbatorile de iarna,1-8Martie ….

Vizionare placuta!😀😛

O mica parte din jucarii😀

Mentionez ca nu am nici un curs la activ,este pura pasiune!Deci,nu fiti prea aspre cu criticile😀

Sper sa va placa! Astept pareri si sugestii🙂

O zi frumoasa!!!

7 gânduri despre “Hobby …nails:)

Lasă un răspuns

