Cosul cu bunatati de la SOLARIS :)


Seara buna!

Incep prin a-mi cere scuze fata de cei de la Solaris,deoarece acest articol trebuia facut de acum 1 luna….

Dupa cum am spus,in urma cu o luna am primit un cos cu bunatati de la Solaris,de care am fost foarte incantata…ce sa zic,dragoste la prima vedere!❤

Cosul era evident,un cosulet din surceluse(,ca acelea pentru paine)… plin cu: 1 pungulita cu chimen,1 pungulita cu sare roz de Himalaya,1 pungulita cu goji(fructe uscate) si o pungulita cu ceai de ierburi acrisoare.

SOLARIS:

…Povestea noastra este fara de-nceput si fara de sfarsit…deoarece Natura a existat dintotdeauna.

Natura,Mama noastra,a fost creata sa ne daruiasca din belsug tot ceea ce noi, oamenii,avem nevoie pentru a trai in pace,iubire,armonie si prosperitate,iar hrana noastra sa ne fie leac si ajutor pentru a avea sanatate perfecta.Sa savuram cu intelepciune si bucurie aceste minunate daruri!!!

GOJI :

Goji sunt fructele cunoscute de mii de ani si folosite in medicina chineza si cea tibetana,avand un continut mare de vitamine si minerale.

Fructele goji sunt puternic antioxidante,recomandate in insomnii,in reglarea continutului de zahar din sange si in hipertensiune,intaresc sistemul imunitar si protejeaza ficatul.

La prima vedere,fructele goji,sunt rosii…par a fi niste fructe confiate si atat…Insa,sunt atat de moi si de dulci incat ai manca non stop…Aceste fructe se pot consuma ca atare(10-30g/zi) si ca adaos in iaurt,ceai,in amestec cu cereale sau ca adaos la supe,ciorbe,sosuri,salate…

Eu am terminat pungulita (90g) in 3 zile😀 ….Serios,nu mai mancasem pana acum goji,dar dupa ce am probat vreo doua fructe nu ma mai puteam abtine,au un gust atat de bun si sunt atat de moi si de fine❤ …intr-un cuvant imi plac foarte mul…Senzatia cand le mananci este aceea de placere,incantare,fericire,multumire…ca atunci cand mananci o bucata de ciocolata dupa o perioada mai mare de timp…

IMI PLAC FRUCTELE GOJI,DEJA MI-AM CUMPARAT DIN PLAFAR INCA O PUNGULITA!RECOMAND !!!

 

CHIMENUL  este un condiment puternic aromat,gustul sau fiind o combinatie blanda de amarui si iute,cu o nota caracteristica,foarte placuta.

Se foloseste pentru condimentarea preparatelor culinare: supe,ciorbe,sufleuri de legume,cereale,pizza,paste,salate,sosuri,muraturi si branzeturi,produse de panificatie si brutarie.

Eu am mai consumat chimen pana sa primesc acest cosulet cu bunatati si pot spune ca m-am bucurat ca am gasit si acest produs cos.Chiar vroiam sa fac saratele cu chimen ,dar nu mai aveam chimen :)))

Imi place sa pun chimen atunci cand fac paine(foarte rar ce-i drept) ,friptura la cuptor si SARATELE…O sa postez intr-un alt articol poze cu saratelele la care am folosit acest chimen.

Pungulita are 100g,mai mult decat suficient!

Numai de bine despre acest produs!

 

Sarea roz de Himalaya isi datoreaza culoarea frumoasa si delicata oxidului de fier.Fiind in intregime naturala,culoarea poate varia usor de la un lot la altul,fara ca proprietatile produsului sa fie modificate.

Sarea roz de Himalaya este folosita pentru salate,ciorbe sau supe,mancaruri gatite,paine si multe alte preparate fainoase.

Poate fi folosita si in scop terapeutic,pentru bai.

La inceput mi s-a parut ciudat sa folosesc aceasta sare la bucatarie…culoarea nu-mi inspira incredere:)) …i-am facut proba intr-o salata cu rosii,castraveti,ardei,ceapa si ulei de masline…Chiar avea un gust super bun.

ATENTIE:nu trebuie sa se depaseasca doza zilnica de 5 g!!!!Punga are 500g,asa ca daca facem un calcul ne ajunge 100zile…umpic peste 3 luni.,..este o afacere buna😉

Am mai folosit aceasta sare la friptura in cuptor,tot felul de salate si paine…..aaa,si la baie🙂

Ceaiul de ierburi acrisoare contine: bucati de mere,hibiscus,fulgi de cocos,lemongrass,soc si aroma naturala.

Se prepara prin infuzie 1-2 lingurite la 250 ml de apa fiarta,se lasa 8 minute la infuzat .Ceaiul poate fi baut cald sau rece cu lamaie si/sau gheata.🙂

In cateva zile nici urma de pungulita de ceai…a fost asa bun❤ …intradevar este acrisor,insa cu un varf de lingurita de zahar devine dulce acrisor si bei pana numai poti :))

Mi-au placut si bucatele de mar din cana😀

Este foarte bun,deci,RECOMAND!!!Sanatate curata!

Li se potriveste perfect numele : SOLARIS,Belsug din natura!Cu adevarat ingrediente naturale…se simte diferenta!

Voi ce produse Solaris ati consumat pana acum?

 

 

 

5 gânduri despre “Cosul cu bunatati de la SOLARIS :)

Lasă un răspuns

