Despre GENTI/POSETE! FashionQueen.ro


Buna dimi dragelor!:*

M-am hotarat sa va vorbesc azi despre posete…De ce?Pentru ca niciodata nu am prea multe,asta desii nu mai am pe unde sa le inghesui :)Si nu cred ca sunt singura😀

Oriunde merg,la munte,la mare,la o sedinta de shopping sau la o simpla plimbare,primele lucruri care-mi atrag atentia intr-un magazin sunt posetele🙂 De cele mai multe ori,cand se uita ele asa frumos la mine,nu le pot refuza si le iau acasa🙂

Cred ca am undeva peste 50…unele chiar noi noute😀 Multe le port doar 1 dat si apoi la coletie cu ele:))) Sttt,asta nu trebuie sa stie si mama :)))

Eu pun accent mai mult pe acest accesoriu decat pe pantofi sau bijuterii…

Este simplu de ce…Niciodata nu putem pleca fara telefon,portofel,o mica agenda,un ruj,o oglinda,un rimel…. si lista continua😀 Asta pentru ca eu nu ma pot limita niciodata la 2 lucruri….din aceasta cauza optez mai mult pentru gentile mai mari🙂

Varietatea de marimi,culori,forme,materiale este intalnita in mai toate magazinele din ziua de azi !Mai pe scurt ai de unde alege,doar ca atunci cand sunt multe nu te poti impaca doar cu una😀

Unul dintre magazinele pe care le prefer este FashionQueen .Aici gasiti o gama larga de genti si posete ,mereu in trend!


Stiati ca si posetele se aleg dupa forma corpului?

  • Daca esti o femeie cu forme, asigurati-va ca alegeti o geanta care ajunge doar pana la talie. Nu alege una cu curea lunga, care va veni pana in partea de jos si te va face sa arati grasa pe alocuri.
  • Daca sunteti subtire si scunda, nu trebuie sa alegi posete foarte mari. In caz contrar, vei obtine un look supraincarcat.
  • Daca sunteti inalta, va aflati in avantaj din acest punct de vedere. Fetele inalte pot purta, de obicei, orice fel de poseta deoarece oricare li se potriveste. Cu toate acestea, aveti posibilitatea sa alegeti posete mari de piele pentru a parea si mai inalta.
  • Daca sunteti mai plinuta, incercati posete subtiri in care sa va incapa lucrurile, dar care sa nu va incarce aspectul.

Pe FashionQueen.ro va sunt ascultate intrebarile si primiti sfaturi despre ce accesorii vi se potrivesc.Ador posetele de pe acest Site ,iar pozele acestea sunt ca o ”mostra” a ceea ce puteti gasii la ei🙂

Cred ca multi barbati au o dilema : DE CE ESTE ASA IMPORTANTA POSETA LA O FEMEIE?

Eu una nu am un raspuns,dar poate ma ajutati voi!?

Pupici :*

2 thoughts on “Despre GENTI/POSETE! FashionQueen.ro

  1. da sa stii ca barbati nu intele de ce iti trebuie 10 genti ,posete ,etc -am gasit cateva care miau taiat respiratia la propriu -sunt atatea produse pe sait ca desi as avea cei mai multi bani din lume nu miar ajunge la cat de multe imi plac si le vreau pop

Lasă un răspuns

