REVIEW: Palmers Cocoa Butter -lotiune antivergeturi


Buna fetelor!

Am ramas in urma cu un review pentru Lotiunea de corp antivergeturi de la Palmers🙂

DESCRIEREA PRODUSULUI:

Lotiunea ajuta la prevenirea aparitiei vergeturilor pe intreg corpul intrucat lubrifiaza pielea si o ajuta sa-si mentina hidratarea naturala si elasticitatea. Formula continuta de aceasta lotiune este mai usoara decat cea a cremei de masaj si astfel poate fi folosita pentru intreg corpul.
Contine: unt de cacao, vitamina E, colagen, elastina, ulei de argan, ulei de migdale dulci, unt de shea.
Fara parabeni.
Fara ftalati.

  • Untul de Cacao si Vitamina E hidrateaza si catifeleaza pielea uscata.
  • Colagenul si Elastina ajuta pielea sa se intinda fara a lasa urme.

PAREREA MEA:

Lotiunea de corp antivergeturi cu Unt de Cacao de la Palmers are un miros  placut,imi pare cunoscut,dar nu il pot asocia cu mirosul unei alte creme pe care am folosit-o de curand…parca miroase foarte putin si a medicament,dar nu atat de tare,abia daca se simte😀

Textura acestei lotiuni este mai groasa decat a unei lotiuni obisnuite ,dar mai subtire decat a unui unt de corp,se intinde usor,intra repede in piele si nu este lipicioasa,ceea ce imi place🙂

Eu am primit pentru testare un recipient de 50 ml si 4mostre ( 5ml fiecare)…le-am folosit pana la ultima picatura!

Am observat inca de la prima utilizare ca pielea este mult mai hidratata,fina si parca umpic mata,adica pielea a capatat o culoare uniforma .

Cat despre vergeturi,eu sincer am cateva si nu am observat nici o schimbare in legatura cu ele…sunt la fel😀 Probabil aceasta crema previne aparitia acestora,sau folosita pe o perioada mai indelungata de timp,le v-a face sa si dispara 🙂

Sincer,recomand aceasta lotiune de corp pentru ca mi se pare super buna,hidrateaza pielea si ii uniformizeaza culoarea,ceea ce cam greu gasesti la o alta lotiune!

Voi ce lotiuni folositi impotriva vergeturilor?

Ati mai folosit produse Palmers,ce parere aveti despre ele?

Acest produs il puteti comanda de la ZENITH !

10 gânduri despre “REVIEW: Palmers Cocoa Butter -lotiune antivergeturi

  1. Va recomand sa folositi cu incredere crema Palmers😉 .
    Am recomandat-o de asemenea prietenei mele care avea niste vergeturi ft urate pe coapse,iesite chiar putin in afara si albe .A folosit crema si a masat ft putin de fiecare data pe zonele cu vergeturi si deja la 2 sapt au inceput sa dea inapoi .Dupa o luna chiar se vad rezultatele si din albe devin un rozalii ,mai bine zis se inchid la culoare .Nu mai spun ca eu o ador pentru pielea catifelata care mi-o lasa iar mirosul este chiar agreabil🙂 .Din pacate nu ma dau tot timpul cu crama dar cand imi amintesc o folosesc😛 . Cat despre pret ,nu este deloc scumpa in comparatie cu alte marci de creme scumpe care promit multe dar rezultate zero

  2. Multumim Elena pt articol…si eu am incercat aceasta lotiune si sincer la fel am pait si eu…este super hidratanta dar vergeturile nu au disparut …probabil treb folosita pt a preveni apritia lor! Pupici!

  3. eu am cateva dar le las asa cu orice as da nu se duc cred ca un tratament la un salon siar spune cuvantul insa cum nu stau eu bine cu bugetul le mai las asa .acest produs nu lam incercat poate as fi curioasa sa vad ce efect are ,dar ma mai gandesc eu putin .

Lasă un răspuns

