REVIEW:PRIMUL CONTACT CU PRODUSELE TITANIA


Am primit de la TITANIA,in urma cu …vreo 3 saptamani cred,un set de produse pentru ingrijirea calcaielor…Exact ce aveam nevoie!!!

Setul este format din:

O crema abraziva,o crema pentru calcaie crapate,un gel racoritor si o pila!

Vara,calcaiele mele arata ingrozitor!!!De ce? Pai…datorita plajei,piscinei si sandalelor foarte foarte injoase.

Vreau sa va arat primul contact pe care l’au luat calcaiele mele cu produsele Titania!

O sa pun o poza cu un calcai dupa ce a fost spalat…si apoi prin poze o sa vedeti pasii pe care i’am urmat in prima folosire a produselor:)

Pentru inceput am folosit crema abraziva cu nuca🙂 Pot spune ca este fina…chiar daca are acele bucatele abrazive de nuca…eu am fost foarte incantata de ea inca de la prima utilizare:)Are un miros subtil🙂

Am stat cu aceasta crema vreo 10 minute…apoi m’am spalat si m’am dat cu crema pentru calcaie crapate :)Se intinde foarte bine si este mentolata:X

Lasa calcaiele fine si hidratate .Se vede diferenta de la prima utilizare!

Dupa vreo cateva ore dupa ce am folosit aceasta crema,mi’am adus aminte si de gelul racoritor….M’am dat si cu el dupa ce m’am spalat din nou pe picioare…

Este…mentolat…da mentolat:)) Il ador!Miroase exact ca alifiile acelea chinezesti cu care ne dadeam pe frunte cand ne durea capul:)

Pot spune ca sunt multumita de aceste produse….A fost prima data cand am folosit produse TITANIA,iar acum ma declar fan!

Eu cred ca diferenta este foarte vizibila!Se poate face o comparatie dupa prima utilizare!!!

Sincer,intentionez sa imi achizitonez si alte produse TITANIA,inclusiv acestea dupa ce se vor termina…pentru ca vara am mare nevoie de ele!😀

Cat despre pila…este superrrr buna!!! Unghiutele mele o adora!!!

In curand o sa postez si cateva manichiuri,la care am folosit aceasta minunata pila!!!

Azi,calcaiele mele arata muuuulttt mai bine!Sunt aproape perfecte!

Va recomand cu mare drag aceste produse!!!

12 thoughts on “REVIEW:PRIMUL CONTACT CU PRODUSELE TITANIA

  1. crema abraziva mi-am cumparat-o si eu ,deocamdata am folosit-o de 3-4 ori si imi place , chiar miroase frumos si imi place cum lasa pielea dupa ce o absoarbe

  2. si eu sunt multumita de crema ,gelu si piatra de curatat calcaile asa ca recomand cu mare incredre aceste produse .acum am pus ochi pe pila de unghi – …

  3. Multumim Elena pentru acest review si eu am auzit ca sunt foarte bune si tare mult as vrea sa le incerc unele trebuie sa le primesc si ar mai fi crema abraziva cu nuca pe care ar trebui sa achizitionez dupa ce le voi folosi am sa-mi fac si eu o parere pentru ca tu mai convins si se si vad rezultatele.

  4. Multumesc de review, eram curioasa de gelul racoritor, si eu as avea nevoie de unul, mai ales acum cum e vara si cald. Si crema pentru calcaie e interesant, ar fi numai buna pentru mama mea, ea are o problema cu ele. Am sa caut si eu produsele sa le incerc.

Lasă un răspuns

