Pentru slabit de la CafeMinceur.ro


Fetelor,am sa fac un articol interesant destinat voua! Si nu numai:D

Am primit de la CafeMinceur.ro ,in urma cu 2 saptamani,o cafea si un cappucino pentru slabit.Vreau sa va vorbesc despre ele🙂

Mai intai am inceput sa beau cafeaua…desi de obicei nu beau cafea:D

Ce spun producatorii:

Cafeaua Minceur este un produs natural ambalat in cutii cu 20 de pliculete de cafea.

Se serveste o ceasca sau doua pe zi, dupa placul fiecaruia. Recomandat pentru eficienta maxim este consumul a 2 cesti normale de cafea zi.

Se pregateste la fel cu o cafea instant(cu apa calda) si se poate indulci dupa gust cu zahar, zahar brun sau zaharina.

O cutie cu 20 de pliculete va ajunge pentru 20 de zile consumand o ceasca de cafea pe zi.

Ajuta la topirea grasimii de pe organism si reducerea asimilarii lipidelor  din dieta. Se slabeste intre 3 si 5 kg pe luna cu o cutie de cafea minceur. In acelasi timp este o metoda foarte placuta si usoara de a slabi care are o eficienta testata a formulei DM26.

Ce spun eu:

Eu am baut azi 1 cana..maine 2…:D Pana cand am terminat cutiuta de 20 pliculete🙂

Pot spune ca nu are efect diuretic…chiar deloc…Organismul meu se comporta normal,ieseam normal afara:)

Gustul este exact ca al unei cafele obisnuite.Eu ii puneam si 1 lingurita de zahar:)

M-am smtit bine pe toata perioada,nu am observat nici un efect advers:)

Sunt fericita pentru ca desi nu am urmat intocmai sfaturile celor de pe site,am slabit 2 kg in 2 saptamani:) Producatorii garanteaza scaderea in greutate cu -4 kg in 30 zile …

Eu zic ca m-am incadrat,intrucat am consumat doar 2 saptamani cafeaua :)De ieri am inceput sa beau si Cappucino si sper sa mai dau jos macar inca 2-3 kg…:)

Despre Cappucino:

Cappucino Minceur este un produs natural ambalat in cutii mari de 200 grame.

Se serveste o ceasca sau doua pe zi, dupa placul fiecaruia. Se pregateste cu lapte proaspat si se poate indulci dupa gust cu zahar sau zaharina.

O cutie de 200 grame va ajunge pentru 30 de zile. (Aproximativ 40 de Cesti de Cappucino)

Se recomanda un consum de minim o ceasca de cappucino zilnic. Se prepara cu lapte usor cu 1,5% grasime sau cu lapte degresat cu 0,1% grasime dupa plac.

Ajuta la topirea grasimii de pe organism si scaderea in greutate prin consumarea zilnica a unei cesti de cappucino care are in continutul ei formula dietetica dm26. O idee buna de a slabi in timpul unei pauze la servici savurand un cappucino delicios si sanatos.

Pana acum am baut doar 2 cani:)

Imi place:)

Normal se face cu lapte,dar eu nu prea consum lapte…asa ca il fac cu apa si putin zahar😀

Este bun la gust ,nu vad nici o diferenta intre acest cappucino si unul din magazin .Am incredere ca ma va ajuta sa slabesc inca cateva kg🙂

O sa va tin la curent;)

In concluzie,sunt printre putinele produse care au dat si rezultate:)

Cafea de slabit

Cafea dietetica

Le puteti comanda AICI!!!

13 gânduri despre “Pentru slabit de la CafeMinceur.ro

  1. ma bucur pentru tine ca ai reusit sa slabesti -eu din fericire sunt o norocoasa nu am nevoie sa slabesc si manac nu gluma ,-o sa anunt pe cumnata mea -ea in schimb isi doreste sa dea jos si nu reuseste . mersic

  2. Am incercat si eu ceva asemanator dar avea un gust amar si nu am put bea mai mult de o ceasca.In schimb sunt curioasa ce gust are cappucccino

Lasă un răspuns

