REVIEW : Oje Ladys


In urma cu 1 saptamana …sau mai bine…am primit de la Iulia Ladys cateva produse pentru review🙂

Astazi o sa va arat lacurile de unghii🙂

Am primit 2 oje si un set pentru french🙂

Culorile ojelor sunt foarte frumose,radiante si umpic sidefate:)

Imi plac foarte mult,desi inainte ma feream de aceste culori…credeam ca nu imi plac ,ca nu mi se potrivesc😀 Acum insa le ador :X

Iar setul care imi place cel mai mult este………

…pentru french,bineinteles!

Tot timpul mi-a placut manichiura frantuzeasca ,mi se pare simpla,dar eleganta!

Se potriveste oricarei ocazii:)

In incheiere vreau sa va spun ca am peste 50 oje acasa…si intentionez sa-mi maresc”colectia” 🙂 O sa-mi mai achizitionez de la Ladys oje pentru ca au preturi bune;)

Multumesc Iulia Ladys !

Recomand aceste lacuri de unghii pentru ca sunt foarte frumoase si se usuca si foarte repede;)

8 thoughts on “REVIEW : Oje Ladys

  1. iimi place cum tiai facut manichiura french insa adoua oja este atat de frumoasa nuanta – sa le folosesti sanataosa elena ..

Lasă un răspuns

