COLANTI marime universala :)


Buna ziua tuturor!🙂

Ieri am primit un colet care mi-a facut ziua mai frumoasa:)

Vreau sa va arat colantii pe care i-am primit de la Katara.ro …sunt superbi:X

Imi plac foarte mult…mai ales ca sunt elastici si se potrivesc oricarei marimi🙂

Sunt in trend,au desene atat in fata cat si in spate:)La prima vedere ai impresia ca sunt blugi🙂 Asta ii face sa fie cool si sa-ti doresti sa ii ai in propriul sifonier😀

Imi place faptul ca oricat i-ai intinde,modelul ramane la locul lui…are o continuitate:)

I-am luat pe mine aseara ,cand am fost la suc🙂 Toti prietenii mi-au admirat colantii si au zis ca-s ”very nice” :))

Mie imi plac foarte mult! O sa-i port la maxim ,mai ales ca sunt fan colanti :X

Marimea lor este universala,ceea ce inseamna ca se pot purta de la S la XL ;)  Pot garanta acest lucru :))

Ma bucur ca i-am primit si ca am ocazia sa fiu printre primele persoane care poarta acesti colanti!

Multumesc Katara.ro !

Ii recomand tuturor fetelor care vor sa iasa din anonimat!!!

Voua va plac?🙂

8 gânduri despre “COLANTI marime universala :)

  1. Nu-i adevarat Elena…eu consider ca arati bine nu trebuie sa dai jos 15 kg…este prea mult ! iar legat de colanti sunt superrrr….sunt cumparati? daca da la ce pret? si sa-i porti sanatoasa ! :*

  2. superbi elena sai porti sanatoasa ,imi plac si mie care sunt mai slaba si nu prea port stramt ,dar ma voi ingrasa eu –in curand ,.)))

Lasă un răspuns

