Review: Geluri de dus Complex Apicol Veceslav Harnaj


A venit timpul sa va vorbesc depre gelurile de dus pe care le-am primit de la COMPLEX APICOL  VECESLAV HARNAJ in urma cu mai bine de 2 saptamani !

Complexul Apicol Veceslav Harnaj  lansează gelurile de duș: Apidermin®, Apidermaliv®, Floramin® și Floral®. Gelurile de duș de la Complexul Apicoladuc beneficiile ingredientelor apicole în îngrijirea pielii la duș, fără conservanți și fără coloranți.

Apidermin®, Apidermaliv®, Floramin® și Floral® reunesc principiile active ale ingredientelor apicole ca lăptișorul de matcă, mierea și propolisul cu proprietățile hrănitoare ale nutrienților din uleiurile vegetale de macadamia, migdale și sâmburi de struguri și untul de shea, rezultând îngrijirea completă pentru toate tipurile de piele. Numite și “Răsfăț apicosmetic pentru duș“, datorită ingredientelorce alintă pielea, gelurile Apidermin®, Apidermaliv®, Floramin® și Floral alintă pielea corpului lăsând-o catifelată și hidratată. 
Eu am primit Rasfat apicosmetic pentru dus cu laptisor de matca-APIDERMIN (pentru piele mereu tanara) si Rasfat apicosmetic pentru dus cu miere-FLORAMIN(piele intens hidratata).

Răsfăţ apicosmetic pentru duş cu lăptişor de matcă –  Apidermin®-pentru piele mereu tânără
În răsfățul apicosmetic pentru duș Apidermin® proprietățile antirid ale lăptișorului de matcă sunt dublate în lupta împotriva îmbătrânirii timpurii a pielii de uleiul de nuci de macadamia. Lăptișorul de matcă, o hrană regală, complex de vitamine este cel mai puternic aliat natural în lupta împotriva ridurilor, hidratând pielea și stimulând regenerarea celulară.
Ca de obicei,cum am primit produsele m-am si pus pe testat😀
Primul incercat a fost APIDERMIN!
Doar ce iesisem din gradinita de flori cand am primit coletul…numai bine pentru dus😀
Primul lucru care mi-a placut la acest gel de dus a fost mirosul…miroase rau de tot a laptisor de matca:)
Apoi am observat ca este fin…si face o spuma bogata,imediat se umple buretele de spuma…curata super bine si pielea ramane asa fina si catifelata:X Tin sa mentionez ca trebuie folosita o cantitate foarte mica de gel de dus,pentru ca apoi nu mai scapati de spuma :))
Ohhh daaaa:X
Răsfăț apicosmetic pentru duș cu miere-Floramin-Piele intens hidratată
Răsfăţul apicosmetic pentru duş Floramin® reuneşte hidratarea profundă a mierii cu proprietăţile hrănitoare ale extractului de portocale  uleiului de migdale dulci. Mierea de salcâm ajunge în straturile îndepărtate ale epidermei revitalizând şi catifelând pielea.  Bogat în nutrienţi dar şi atinoxidanţi, uleiul de migdale dulci constituie un tratament pentru pielea uscată, redând strălucirea naturală a pielii, lasând-o hidratată imediat după duş, mierea sigilând hidratarea în interiorul pielii.
Al doilea,dar preferatul meu,este FLORAMIN!
Miroase super tare a miere:X
Are o culoare galbuie…parca sidefata.
Face multaaa spuma cremoasa si frumos mirositoare…pot spune ca la acesta am observat ca mirosul ramane pana la cateva ore pe piele🙂
Imi place ca intradevar pielea mea se rasfata la fiecare contact cu acest gel de dus!
Este cel mai hidratant gel de dus pe care l-am folosit pana acum!!!
Imi plac ambele geluri de dus….doar ca imi place sa folosesc mai des gelul de dus FLORAMIN….ce sa fac daca m-am indragostit de el?😀
Sincer va spun ca nu am mai intalnit un miros atat de natural la vreun alt gel de dus din comert!
Pot spune ca ma declar multumita ,chiar daca am un intreg stup de albine in baie :))Tare as vrea sa imi completez completez stupul si cu celelalte 2 geluri Apidermaliv si Floral!
Recomand sa va rasfatati cu Apidermin si FLORAMIN la fiecare dus🙂
Gelurile de duș Apidermin®, Apidermaliv®, Floramin® și Floral® pot fi găsite în magazinul online al Complexului Apicol Veceslav Harnaj http://magazin.complex-apicol.ro cu preturi cuprinse între: 12 și 13 Ron (inclusiv TVA) cât și la distribuitorii Complexului Apicol.
Astept parerile voastre referitoare la aceste produse si tare-as vrea sa stiu daca si voi le-ati folosit!
Pupici,Zum-zum !😀

8 gânduri despre “Review: Geluri de dus Complex Apicol Veceslav Harnaj

  1. Ma bucur ca-ti plac…si mie sincer mi-ar place mai ales daca miroase a miere si hidrateaza intens….si cred ca am sa-mi comand si eu Floramin-Piele intens hidratată !

Lasă un răspuns

