VAS YENA


Vreau sa va vorbesc de aceasta data despre un articol pe care mi-l doream in bucatarie de ceva timp,dar mereu uitam sa mi-l cumpar :))

Este vorba despre un vas de Yena …Pot spune ca sunt fericita ,asta pentru ca l-am primit de la GrandBazar.ro! Vreau sa le multumesc pe aceasta cale!!!🙂

Ce-am citit pe site despre acest produs:

Vas yena 1,5 l rotund cu capac Mijotex

  • Cantitate 1,5 l
  • Dimensiune 20 x 24 cm
  • Greutate colet 2 kg
  • Gateste sanatos in vase yena 
  • Marele avantaj al vaselor yena consta in faptul ca furnizeaza o distribuire uniforma a caldurii in timpul procesului de preparare termica a mancarii
  • Mancarurile sunt mai sanatoase si mai gustoase in vase yena
  • Diferite feluri de mancare preparate la cuptor pot fi facute in vase yena (musaca, lasagna, fripturi, garnituri, peste, pizza, budinca, etc.)
  • Transparenta sticlei permite observarea procesului de preparare a felurilor de mancare si ajuta la identificarea mai usoara a alimentelor pastrate in frigider.
  • Vasele yena pot fi folosite in cuptorul cu gaze, cuptorul electric, cuptorul cu microunde
  • Dupa folosire se spala foarte usor atat manual cat si cu masina de spalat vase
  • Nu se recomanda folosirea vaselor yena direct pe flacara de la aragaz
  • Vasele yena nu rezista la soc termic brusc de la cald la rece sau invers, incalzirea sau racirea trebuie facute treptat

Parerea mea:

Pot spune ca am mai avut un vas de Yena mai demult,dar a facut cunostinta cu trotuarul in urma cu 1 an:D

Imi doream unul nou,dar mereu imi gaseam altceva de cumparat,…sau nu mai stiu ce aveam eu in cap…

Din ziua in care am primit acest vas de la GrandBazar.ro ,l-am si pus la treaba😀

L-am uns cu foarte putin ulei si l-am bagat la cuptorul incins in prealabil …

L-am scos in acelasi stadiu,fapt care denota ca rezista foarte bine la temperaturi ridicate:)

Am mai facut in acest vas carnita ,cartofi si peste la cuptor…imi pare rau ca n-am si poze…le-am facut pe fuga:D

L-am bagat si la cuptorul de microunda pentru a incalzi carnita! L-am scos intreg😉

Ceea ce imi place la acest vas este faptul ca il pot folosi in mai multe feluri,pe langa faptul ca este ok si pentru cuptor….Il pot folosi practica ca 2 vase…unul mai adanc si unul mai intins …sau ca un singur vas cu capac.

Imi place ca se spala foarte usorrrrr :D 😉

Intr-un cuvant,il recomand cu tot dragul!Este un cadou folositor in orice casa!

Il puteti comanda de AICI !

12 gânduri despre “VAS YENA

  1. Pingback: Sunt FAN yena.ro | Elena Banciu

  2. de foarte mult timp folosesc aceste vase sunt multumita de calitatea lor , nu sunt scumpe insa aceiasi problema o am si eu din cand in cand mai sparg cate unul . recomand cu caldura aceste vase sunt usor de curatat .

  3. Sunt super vasele yena…si eu le folosesc dar pana acum doar in cuptorul cu microunde…nici nu stiam ca merge si la cuptorul de la aragaz…chiar am vrut sa-ti zic cand am vazut ca ai bagat prajitura cu visine in acest vas si apoi ai bagat-o la cuptor…am ramas uimita … sincer nu am stiut ca se poate coace in ea la fel de bine ca intr-o tava …ori sunt eu inapoiata oare ?🙂

    • Stai linistita ca nici eu pana la acest vas nu am mai folosit altul in cuptorul electric sau la aragaz….dar cu l-am primit si n-am dat banii pe el,citind ca merge,am incercat! si acum nu-mi pare rau! este micut,exact cat sa fac carne sau alte deastea pt 3 portii;) exact ce-mi lipsea;)

Lasă un răspuns

