PRAJITURA CU VISINE:)


Am vazut ca celelalte retete au avut succes si multe dintre voi le-ati incercat!Mi-ati cerut mai multe retete…Asa ca in urma cu 2 zile am facut o prajiturica cu visine…simpla,dupa cum v-am obisnuit:)

Avem nevoie de:

– 1 pahar de faina

-un praf de sare

-1 pahar zahar

-2 oua

-1 lingurita praf de copt

-2 linguri de untura

-cateva picaturi de esenta de rom

– si cateva visine,bineinteles:)

Eu am inceput prin a aduna visinele din copacul propriu🙂

Le-am spalat,apoi le-am scos samburii.

Intr-un bol am pus ouale si praful de sare si le-am batut spuma,dupa care am adaugat zaharul si am continuat sa amestec.

Intre timp punem si cuptorul la incins:)

Am adaugat untura si am batut in continuare:)

Apoi am adaugat faina,praful de copt si cateva picaturi de esenta de rom:)E o manie de-a mea :D:D:D

Amestecam bine…bine:)

Ungem tava bine cu ulei …In cazul meu,am folosit un vas de YENA pe care l-am primit de la GrandBazar.ro🙂

Turnam compozitia in tava….Aceasta trebuie sa fie consistenta🙂

Ornam cu visine:)

Si bagam tava la cuptor pentru 15-20 minute🙂

Verificam la 10 minute pentru a vedea in ce stadiu se afla:)Si ca s-o intoarcem putin:)

Stiti cum aflati daca este gata?Luati o scobitoare si o infingeti in mijlocul prajiturii…daca scoateti scobitoarea uscata,este gata!!!

Dupa vreo 20 minute,asa arata prajitura mea!!!Scuzati,dar cred k a stat umpic prea mult😀

O taiem frumos…

Eu am servit-o impreuna cu un pahar de compot rece de visine!😉

Poate nu arata asa bine,dar este atat de buna….se topeste in gura!!!

Astept sa o incercati si sa-mi spune-ti parerea voastra:)

S-aveti poftaaa!:*

40 de gânduri despre “PRAJITURA CU VISINE:)

  1. Ah, una din prajiturile mele preferate! Cam asa o facem si noi, doar ca nu folosim tava rotunda, ci dreptunghiulara. E una dintre cele mai bune prajituri, blatul ceva mai dulce si visinele ceva mai acre, combinatia perfecta!!

  2. Inca nu am apucat sa fac eu prajitura dar am dat reteta soacrei mele si a facut-o sambata…a iesit super-super gustoasa! multumim inca o data pt retete si sa mai postezi cand ai timp! pupici!

  3. poti sa ne mai dai retete cu fructe mai ales ca acum este sezonul lor, cea cu visine vreau sa o incerc, daca nu mai gasesc visine ma gandeam sa pun caise , cred ca merge

  4. arata foarte bine chiar insa gustul conteaza – voi face si eu mai ales ca maine am cativa invitatii . multumesc ptr ideie.

Lasă un răspuns

