REVIEW : OrganicShea


Hey dragelor,ce mai faceti?

Vreau sa va vorbesc astazi despre doua produse pe care le-am primit de la OrganicShea si pe care le iubesc maxim!:X

Este vorba despre uleiul de sambure de strugure organic nerafinat si despre untul de corp Cacao nerafinat organic!

Pentru inceput sa va spun cateva cuvinte depre OrganicShea!🙂

OrganicShea este o companie tanara, infiintata la Cluj-Napoca, din pasiune pentru cosmetice organice prelucrate de mana. Viziunea noastra asupra frumusetii si ingrijirii naturale, ne-a motivat sa cream un nou concept de produse de ingrijire personala, bazat doar pe puterea ingredientelor oferite exclusiv de natura care ne inconjoara.

Produsele noastre sunt fabricate exclusiv din unturi si uleiuri vegetale organice si sunt combinate cu cele mai fine uleiuri esentiale organice. Ceara vegetala si de albine, pudrele din radacini si plante macinate si extractele naturale nediluate, completeaza lista noastra de ingrediente. Produsele noastre sunt:

Naturale 100% si certificate organic

Fara nici un fel de chimicale (parabeni, conservanti, SLS, coloranti sintetici etc)

● Formulate din ingrediente pe care noi le luam direct de la cooperative! Fara intermediari!

Fair-Trade! – Ingrediente procurate din comert echitabil.

Mereu nerafinate si obtinute din prima presa la rece

● Ambalate cu gandul la mediul inconjurator in materiale 100% reciclabile care nu promoveaza formarea bacteriilor.

Ulei de Sambure de Strugure Organic Nerafinat

Ce-am citit despre uleiul de sambure de strugure:

Uleiul de samburi de struguri contine cantitati insemnate de vitamina E si vitamina F, precum si unele minerale: zinc, cupru, seleniu. Dar, mai presus de toate, contine asa-numitele procianidine (prescurtat Opc), care sunt un agent anti-imbatranire de 50 de ori mai puternic decat vitamina E si de 20 de ori mai puternic decat vitamina C. Mai contine substante care ajuta la mentinerea sanatatii vaselor de sange si a inimii, care catalizeaza actiunea unor vitamine in corp, care ajuta la tinerea sub control a reactiilor alergice.

Este recomandat pentru:

  • tenul gras, predispus la acnee
  • tenul uscat, deteriorat
  • restabilirea elasticităţii pielii
  • ameliorarea ridurilor
  • un păr mătăsos
  • îmbunătăţirea tonusului şi texturii pielii.

CE spun eu:

Am inceput sa-l folosesc inca din prima zi .Dupa dus,am pus cateva picaturi in palma si am inceput sa ma dau pe corp..am ramas uimita de faptul ca s-a intins atat de bine,intrand repede in piele si mi-a ajuns o cantitate foarte mica pentru tot corpul!😉

Am incercat sa-l folosesc si pe fata,desi eram sceptica la inceput…eu avand tenul gras,credeam ca v-a ramane uleios.Am fost placut surprinsa cand am vazut cat de repede a intrat in piele ,lasand tenul catifelat!

Acum il aplic in fiecare seara ,dupa demachere,direct pe ten,masand cu miscari circulare pana se absoarbe.Il mai folosesc  in zona gatului si a decolteului.Am observat ca pielea este mult mai catifelata ,ramanand si un miros discret dupa aplicare:)

De cateva zile il foloseste si prietenul meu .In zona coatelor si a genunchilor avea pielea foarte uscata,acum insa au inceput sa i se hidrateze aceste zone:)

Cand am vazut sticluta asa mica am crezut ca dupa 2-3 utilizari se v-a goli….dar nu!Se intinde atat de bine incat nu este nevoie de mai multde 4-5 picaturi pentru fata,gat si zona decolteului.Cred ca imi v-a ajunge cel putin 1 luna🙂

Imi place!!!

Uleiul din samburi de struguri poate fi o excelenta crema de fata. Este un produs bogat in acizi grasi nesaturati iar folosit extern este eficient in prevenirea si reducerea ridurilor, mai ales a celor din jurul ochilor. Stimuleaza regenerarea celulara, are efect antioxidant, dermonutritiv si emolient.

Unt de Cacao Nerafinat Organic – SUMMER EDITION!

Ce spun producatorii:

UNTUL DE CACAO se obtine din boabele de cacao si este prelucrat manual de catre femeile din Africa. Este cunoscut pentru continutul ridicat de antioxidanti naturali si emolienti care confera pielii o suplete si o moliciune aparte. Este foarte bogat in vitamina A, E si C si oxid de zinc si se absoarbe aproape imediat in piele. Acidul gras oleic si palmitic formeaza peste 60% din compozitia untului iar proportia de acid gras linoleic este de sub 5%.

Untul de cacao nerafinat este recomandat pentru:

● Prevenirea sau reducerea vergeturilor si a ridurilor

● Circulatie periferica slaba

● Atenuarea cicatricelor

● Obtinerea unui bronz uniform datorita factorului natural de protectie UV

● Piele sensibila si pentru atenuarea procesului de imbatrânire.

● Tratarea si prevenirea celulitei.

● Piele uscata si dura

● Tratarea cicatriciilor datorate arsurilor

● Buze aspre si piele sensibilia pe langa ochi

● Masaj pentru relaxarea musculaturii

Fiind unul din ingredientele aflate in ciocolate de inalta calitate, acest unt ofera beneficii superioare procedurilor de impachetare cu ciocolata. Untul nostru este atât de pur incât puteti sa il si gustati.
OrganicShea ofera un unt de cacao pur, adus pentru tine direct de la cooperativa noastra partenera din Ghana, nerafinat, care este solid la temperatura camerei, dar se topeste la contact cu pielea. Culoarea untului este crem iar mirosul este similar ciocolatii. Este certificat organic si procurat din Africa o data la doua luni din cea mai recenta productie, astfel asigurandu-va ca aveti cel mai proaspat unt. Avand in vedere ca untul de cacao este un ingredient activ 100% natural, este foarte important ca acesta sa fie cat mai proaspat. Un unt oxidat isi pierde proprietatile care ofera beneficiile mentionate mai sus.

Ingrediente INCI: Theobroma cacao (Unt de cacao organic nerafinat)

Parerea mea:

Atunci cand am mirosit pentru prima data ambalajul,nu mai aveam rabdare sa-l deschid…Cum am vazut untul,imi venea sa il mananc!!! Miroase delicios!

Ca sa va faceti o idee de cum miroase,incercati sa va intoarceti pentru 5 minute in timp,si sa va ganditi la bomboanele acelea de lapte date prin cacao….aveau praful acela de cacao deasupra…mancam de rupeam bomboane dealea….exact asa miroase si acest unt,a cacao pura!!!M-a innebunit mirosul acesta!😀

Untul de cacao ma asteptam sa fie la culoare ca si cacaoa,ciocolata,inchis la culoare…dar spre surprinderea mea ,este alb-galbui.Nu am mai folosit pana acum Unt de cacao,dar auzisem ca este bun pentru vergeturi si ajuta la un bronz frumos,uniform si de lunga durata!Abia astept sa ii fac proba si la plaja😀

Pot spune ca hidrateaza foarte bine pielea si se absoarbe destul de repede ,mirosul ramanand destul timp pe piele.Il folosesc uneori si seara dupa dus,iar dimineata inca se mai simte un miros discret de cacao🙂

M-am obisnut cu el,si de cate ori ies in oras ,pun repede si ma dau pe corp cu acest unt.In contact cu pielea se transforma intr-un ulei matasos si hidratant.Nu pateaza si nu ingrasa pielea!!!Lasa pielea moale,fina ,catifelata…este un adevarat rasfat pentru pielea mea! :X Nu ma mai despart de acest unt…pacat ca mai am doar jumatate din el ;))

Imi place mult de tot acest unt de cacao,de aceea vi-l recomand cu mare drag!

VA RECOMAND CU DRAG AMBELE PRODUSE!Sunt nemaipomenit de bune,calitativ vorbind!

Le puteti achizitiona de AICI!

22 thoughts on “REVIEW : OrganicShea

  1. Si eu folosesc uleiul de masline de prima presa cand merg la plaja si sa stii ca asa e…ma bronzez foarte repede! si aceste produse precis sunt de calitate … mai ales daca le recomanzi tu ! :*

  2. Interesant.Si mie imi plac produsele care miros bine.Am avut un sapun hand made si nu am putut sa il folosesc tocmai pentru ca mirosea foarte urat:(

  3. ce dea produse de calitate folosessti , vreau si eu ulei de strugure am auzit atat de multe despre el ca acum mi sa pus efectiiv pata pe el , e pentru prima oara cand aud de untul nerafinat – nu am incercat nici unul dintre produse dar cu siguranta vreau sa le incerc .

Lasă un răspuns

