REVIEW: Sapun handmade Angels :)


Vreau sa va vorbesc despre un produs pe care l-am primit in urma cu o saptamana.Este vorba despre un sapun handmade cu aroma de parfum Angels,care a venit din partea Cristinne Cosmetics.

Ce spun producatorii :

Aroma angelica a acestui sapun te va seduce cu notele sale senzuale si pasionale de bergamota,miere,fructe proaspete,caramel,vanilie si ciocolata!

Pret:10,59 ron /100 g

Parerea mea:

M-am bucurat cand am primit sapunelul de la Cristinne Cosmetics pentru ca de 2 ani nici nu mai stiam ce este acela sapun solid,eu folosind doar sapunuri lichide!:d

Il folosesc  de 1 saptamana si pot spune ca acest sapun n-ar trebui sa lipseasca din baia nimanui!

Recunosc ca initial eram destul de sceptica, pentru ca inca credeam ca sapunurile solide homemade au miros de soda caustica,ca cele pe care le faceau bunicile noastre🙂 Dar m-am inselat! Este un sapun cremos si foarte hidratant, cu un miros imbietor de parfum Angels!:)

Primul lucru care mi-a placut la acest sapun a fost mirosul,ba chiar ma gandeam ca nu va ramane in piele…Din nou m-am inselat😀 Dupa clatire mirosul ramane…este un miros fin si placut de parfum:) Apoi mi-a placut la nebunie combinatia de culori,parca ar fi o prajiturica😀

Imi place ca este cremos, delicat si hidrateaza pielea lasand-o fina si catifelata! Il ador pentru ca produce multaaaa spuma.🙂.

 Nu creadeam ca un sapun handmade poate fi  un sapun hranitor,proaspat, revigorant ,energizant si frumos mirositor!

Acest sapun contine glicerina, care catifeleaza pielea, iar cel mai important ingredient il reprezinta aroma parfumului original Angels, ce ii confera o aroma deosebita de majoritatea sapunurilor pe care le gasim pe piata. Sapunul este creat in loturi mici, numai pe comanda, fiind realizat manual. Tocmai din acest motiv, adeseori o bucata de sapun nu seamana cu alta asa cum se intampla la sapunul fabricat in masa/ industrial.

Va recomand cu drag acest sapun !Sapunul facut in casa este mai sanatos pentru piele si in multe cazuri mai ieftin!

Pute-ti vedea AICI si celelalte sapunuri de la Cristinne Cosmetics!

12 thoughts on “REVIEW: Sapun handmade Angels :)

Lasă un răspuns

