REVIEW: Rochie Moonlight Black


Am primit acum 3saptamani o rochita de la FashionQueen pentru review si vreau sa le multumesc pe aceasta cale!

Sunt foarte grijulii si atenti ,aloca cat timp este nevoie pentru a fi multumiti clientii!

Eu am cateva kg in plus ,le-am zis masurile si pot spune ca cei de la FashionQueen mi-au trimis poze pe mail cu toate  rochitele care mi-ar fi putea venii.M-am hotarat la rochita Moonlight Black.Am facut o super alegere,imi vine perfect!!!

Am primit coletul prin Posta Romana,gratuit!.Am fost surprinsa placut de la prima vedere .Cutia in care a fost pusa rochita era foarte frumos ambalata cu o fundita deasupra…cum imi place mie sa spun:DETALIILE MICI FAC DIFERENTA!

Am fost la o nunta imbracata cu aceasta rochita ,toata lumea mi-a facut complimente in seara respectiva!

(Inca nu am nici o poza personala cu rochita ,asa ca postez pozele de pe site)

Am ales aceasta rochie pentru ca o rochie neagra mereu este vazuta ca fiind o rochie eleganta, atragatoare,scotandu-te din anonimat,indiferent de ocazie!

Am navigat pe internet sa vad ce oferte gasesc la rochite …pot spune ca nu am de unde sa dau o avere pe un articol de imbracaminte ,fie el si atat de elegant!Sunt mult prea scumpe rochitele pe net si in magazine…De aceea va spun sincer ca imi voi comanda rochite doar de pe FashioQueen pentru ca preturile sunt pentru toate buzunarele,incepand de la 55 ron!

Este o rochita superba,este simpla si lejera ,avand un singur detaliu ,pe umeri sunt cativa trandafirasi simpli si frumosi!Este potrivita pentru orice ocazie:Nunta,botez,majorat,banchet,petreceri private,pentru iesiri in club,cine romantice….O poti asorta cu niste sandale cu toc,platforma sau niste pantofiori eleganti,pe care ii pute-ti gasi tot pe FashionQueen!

Consider ca rochia Moonlight Black  este regina, ea te scoate din impas și te pune în valoare datorită eleganței, discreției și în același timp distincției care ți-o dă; toate astea la uimitorul pret de 89 ron!!!Transportul prin Posta Romana este gratuit,indiferent de oras!

Astazi am dat comanda de o frumoasa rochita gri,lunga!:)

VA RECOMAND cu drag sa comandati rochite de pe FashionQueen!Gasiti modele,culori si marimi pentru toate gusturile!Imi veti da dreptate!

18 gânduri despre “REVIEW: Rochie Moonlight Black

Lasă un răspuns

