REVIEW Ochelari de soare :)


In ultimii ani, Ochelarii de soare au devenit mai mult decat un accesoriu.

Stau si ma intreb daca sunt o necesitate sau doar un moft!? Pentru mine sunt mai mult o necesitate,pentru ca am o mica problema cu lumina puternica,de aceea stau cu ochii mai mult inchisi daca-mi uit ochelarii acasa:D

Atunci cand ne alegem  o pereche de ochelari de soare, designul pare sa fie primul criteriu care sa ne atraga. Ne place sa purtam tot ce este la moda….:) In fiecare sezon apar tot felul de modele care mai de care mai scumpe, marci de renume,cu design-uri care ne fac cu ochiul 😉

Animal Print-ul este un MUST HAVE in ultimii ani ,dar nu numai in materie de haine ci si de accesorii!

Am primit acum cateva zile o pereche de ochelari Lady G  de la accesorizat.ro ,care culmea,mi se si potrivesc! Eu umblu de obicei mult pana sa imi gasesc ochelarii potriviti fetei mele.

De fiecare data cand imi achizitionez o noua pereche de ochelari de soare,sunt atenta  la finisaje, sa nu existe bravuri, ciupituri, rame sau lentile usor deformate,pentru a nu-mi dauna in vreun fel sau altul.Acestia sunt perfecti!

Imi plac la nebunie,dar niciodata nu am indraznit sa probez acest model crezand ca nu imi sta bine.M-am inselat!Chiar mi se potrivesc de minune! 🙂

Multumesc ACCESORIZAT.ro pentru aceasta pereche superba de ochelari!!!

Ca o concluzie,ochelarii de soare sunt un accesoriu obligatoriu pe timp de vara ! Voi ce parere aveti?Ce modele preferati?
10 gânduri despre “REVIEW Ochelari de soare :)

  1. Pana sa vina Dragos pe lume, baietelul meu aveam vreo 5 perechi de ochelari…in prezent nici una nu mai e intreaga 🙂 ii plac foarte mult si nu am avut linistite cu el pana nu i-a „rezolvat” pe toti 🙂 am zis…hai las’ ca doar un copil am si este mai important decat orice pe lume ….

  2. Arata foarte bine, sa-i folosesti cu mare placere, eu ii consider o mare necesitate, poate pentru unii e moft..dar la ce lumina puternica e afara..trebuie neaparat.

  3. si mie imi plac ,te cred ca ti se potrivesc asa ca sa i porti cu placere si sa ne arati multe poze cu tine si acesti ochelari superbi.

Lasă un răspuns

