Giveaway ACCESORIZAT.ro


#INCHIS#

Buna dimi,dragelor!

Soarele a inceput sa arda din ce in ce mai tare,iar noi nu mai putem iesi din casa fara o pereche de ochelari de soare….asa ca,bineinteles urmeaza un nou concurs!!!

Flavius de la Accesorizat.ro va ofera cu tot dragul o pereche de ochelari de soare in stil Lady Gaga,pentru ca au devenit un Must Have si suntem siguri ca si voi va doriti o astfel de pereche🙂

Bineinteles ca regulile sunt foarte simple!

1.Like la pagina Sponsorului: Accesorizat.ro

1.Like la pagina MEA

2.Share la concurs pe pagina voastra de facebook (share-ul trebuie sa fie public si pastrat pana in ziua in care se termina concursul )

3.Lasati un comentariu cu numele vostru cu care ati dat LIKE  ( paginii Accesorizat.ro si paginii Mele) si link-ul unde ati dat Share la concurs ,insotite cu parerea voastra despre acesti ochelari si site-ul ACCESORIZAT.ro

Concursul incepe astazi 07 iunie 2012 si se v-a termina pe  20iunie 2012!

Bafta tuturor!

34 de gânduri despre “Giveaway ACCESORIZAT.ro

  1. fb: veronica picioroaga
    share:http://www.facebook.com/veronica.picioroaga/posts/319447654806930
    Ochelarii , sincer ii gasesc perfecti pentru sora mea care e f . la curent cu tot ce se poarta, asa ca imi doresc sa-i castig si sa-i daruiesc la randul meu, ptr ca stiu ca si-ar dori o pereche asa, stil Gaga 🙂 Si , accesorizat.ro e un site pe gustul meu, cu multe ceasuri faine , din care am ochit si eu cateva ! Multumim ptr giveaway, Elena !

Lasă un răspuns

