Review Noni Original Integral


Asa cum v-am spus intr-un review anterior,am primit de la BioElemente o sticla de Noni Original Integral si  o sticla de Aloe Vera Integral.

Aloe Vera Integral il consum eu personal, in fiecare dimineata cate 50 ml ,iar Noni Original Integral i l-am daruit bunicii mele pentru ca mie nu imi placea gustul si oricum ea avea nevoie de un astfel de produs.

Ce spun producatorii:

1.ACTIUNI:

• Efect energizant, tonic şi revigorant;

• Excelent pentru regenerarea şi reîntinerirea organismului;

• Creşte imunitatea în mod natural;

• Bogat în principii active, minerale, vitamine, oligo-elemente, enzime şi aminoacizi;

• Reduce nivelul colesterolului şi al trigliceridelor în sânge;

• Îmbunătăţeşte memoria, atenţia şi puterea de concentrare;

• Calmează durerile articulare, reumatice şi osoase şi reduce inflamaţiile;

• Elimină depresiile şi stările de anxietate, aduce calmul şi claritatea minţii;

• Întăreşte sistemul imun, stimulează imunitatea celulară şi umorală, efect antiinfecţios;

• Stimulează circulaţia în zona bazinului şi îmbunătăţeşte funcţia erectilă;

• Elimină durerile de cap şi stările de tensiune, generând destindere şi satisfacţie;

• Îmbunătăţeşte circulaţia sanguină, fluidifică sângele, reglează valorile tensiunii arteriale.

2.AFECTIUNI:

Accident vascular cerebral, Alcoolism, Alergii, Andropauza, Anorexie, Aritmii cardiace, Artrita reumatoida, Astm bronsic, Atonie gastrica, Atonie intestinala, Atrofie musculara, Avitaminoze, Balonari abdominale, Boala Alzheimer, Boala Parkinson, Boli autoimune, Boli cardiovasculare, Boli degenerative, Bronhopneumonie, Bronsita, bronsiectazii, Cancer indiferent de localizare, Candidoza intestinala,bucala,vaginala, Cardiopatie ischemica, Celulita, Chist ovarian, san, Circulatie cerebrala dereglata, Ciroza hepatica, Cistite, Colesterol crescut, Colita, Colon iritabil, Constipatie, Degenerescenta maculara, Demineralizarea oaselor, Dermatite, dermatoze, Diabet zaharat tip 1 si tip 2, Diaree, Disfunctii endocrine, Disfunctii metabolice, Dislipidemii, Distensie abdominala, Dureri articulare, Dureri musculare, Epuizare nervoasa, Fibrom, Gastrite hiper si hipoacide, Glomerulonefrite, Gripa, Guta, Helicobacter pylori (infectii), Hemoroizi, Hepatite virale, autoimune, toxice, Impotenta, Imunitate scazuta, Insuficienta renala, Litiaza biliara, Litiaza urinara, Oboseala cronica, Osteoporoza, Rahitism, Reflux gastroesofagian, Streatoza hepatica, Stres, Ulcer gastro-duodenal, Viroze respiratorii, Adenopatii, Dereglari de memorie, Distonie neurovegetativa, Infectii virale acute, Insomnie

3.ADMINISTRARE:

Se recomandă administrarea a 60ml de produs zilnic, dimineaţa înainte de masă sau împărţită în 2 doze, 30ml dimineaţa şi 30ml seara înainte de culcare, luate ca atare sau diluate în apă sau băuturi nealcoolice.

A se agita flaconul înainte de utilizare.Depunerile de pe fundul flaconului sunt din pulpa fructului şi garantează caracterul integral natural al produsului!

PAREREA MEA:

Din tot ce am citi despre acest produs am ajuns la concluzia ca:

-Noni nu este un panaceu universal, este un supliment alimentar, cu trei efecte principale: 1. stabilizarea si reglarea sistemului imun si metabolismului, 2. antibiotic si antiparazitar, 3. inhibitor al multiplicarii unor celule canceroase. La aceste trei efecte se mai adauga efectul de eliberare a serotoninei adica hormonul fericirii. Nu are efect purgativ.

Cum am scris mai sus,i-am daruit bunicii mele acest produs.

Va spun cateva din problemele ei:

-dureri articulare

-insomnii

-probleme reumatice

-ameteli

-stari nervoase

-balonari

Ne-am pus de acord sa luam zilnic,eu Aloe Vera si ea Noni Original.Dimineata cand se trezeste,primul lucru este sa isi ia portia(60ml) de Noni si apoi se apuca de treburile zilnice.Mi-a spun ca s-a obisnuit cu gustul ,ba chiar a inceput sa ii placa!

Am intrebat-o cum se simte dupa 1 saptamana de folosire a acestui produse si mi-a zis ca NU MAI ARE AMETELI,ADOARME MAI DEVREME CA INAINTE SI NU MAI ESTE BALONATA .

Eu  va spun ca am observat si faptul ca nu se mai enerveaza din orice :)) Stau cu ea in casa si stiu ce zic :))

Alte efecte nu am putut observa pentru ca perioada de folosire este inca mica,insa cu siguranta este un bun analgezic!

Noni Original Integral este obţinut numai din stoarcerea fructelor coapte, recoltate manual şi procesate în laboratoare certificate organic, respectând cele mai înalte standarde de producţie şi ambalare din USA şi Europa.

Va recomand Noni Original Integral de la BioElemente pentru ca este un produs 100% NATURAL!

26 de gânduri despre “Review Noni Original Integral

  1. In primul rand sanatate bunicii tale, sper ca se simte mai bine …. iar despre Noni am tot citit ca este bun…..mama mea ar avea si ea nevoie de el…..

  2. sa ne spui rezultatul – cum se simte dupa binca ta ,sincer eas lua si mamei mele dar daca nu am auzit de un rezultat bun nu ma incumat .

Lasă un răspuns

