Costume de baie FashionQueen


In sfarsit vine varaaaaa!Gata cu ploile ,ca deja m-am saturat de vremea asta capricioasa si de baltoace:D

De azi am inceput sa imi caut un nou costum de baie,pentru ca saptamana  viitoare cel tarziu,vreau sa fac cunostinta cu primul bronz:D

Am navigat pe tot felul de site-uri,dar am ajuns la concluzia ca favoritul meu este tot FashionQueen!Din 2 motive….sau mai multe:))  Pret accesibil oricarui buzunar- calitate-modele in voga-si nu in ultimul rand,pe mai multe marimi,nu numai S😀

Uitati costumele mele preferate!

                   Animal print-ul este inca la moda!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Cei de la FashionQueen trimit produsele ambalate frumos,cu detalii care fac diferenta!Din propria experienta va spun:) :X

Costumele de baie in nuante de negru….sau negru cu alb/rosu sunt preferatele mele,pentru ca nu sunt culori tipatoare si totusi atrag privirile multora!🙂

                                                           

Imi plac costumele care sa fie mai deosebite decat cele de duzina…

 

 

 

 

 

 

 

 

Consider ca de cand am mai luat cateva kg in plus,costumele  care acopera burtica sunt cele care mi se potrivesc cel mai bine!

Am vazut ca astfel de costume poarta si fetele de marimea XS ,deci,au devenit un MUST HAVE!!!

Voi ce parere aveti? CE costume de baie preferati?

Puteti vedea AICI toate modelele disponibile!

Balaceala placuta va doresc!!!!:*

20 de gânduri despre “Costume de baie FashionQueen

  1. TOATE SUNT SUPERBE INSA ACESTA IMI PLACE MAI MULT-http://www.fashionqueen.ro/costume-de-baie/2080-costum-de-baie-stylish-lady-white.html

Lasă un răspuns

