Prajitura cu Banane :)


Este duminica …afara este inorat si ploua…plictiseala este maxima…la tv nu are nimic interesant,asa ca m-am apucat sa fac o prajiturica!:D

Vroiam sa fac prajiturica de care v-am vorbit intr-un alt articol,cea cu capsunele,doar ca pe vremea asta nu pot merge in gradina ca sa le adun!:( Am urmat aceeasi ”reteta” ,cu o mica schimbare : am pus banane in loc de capsuni!

Puteti pune orice fruct aveti in casa!!!

Avem nevoie de:

-250g faina

-1 lg praf de copt

-75g zahar

-coaja de lamaie

-1-2 oua

-125g unt/margarina topit/a

-1-2 banane

-optional :ciocolata ,zahar vanilat si/sau frisca

Intr-un bol/castron punem  zaharul,praful de copt,margarina topita , oul,coaja de lamaie si le mixam bine.

Adaugam faina si amestecam pana devine un aluat moale .Optional putem pune bucatelele de ciocolata!

Ungem tava cu ulei din belsug ,punem aluatul ,taiem bananele feliute  si le asezam deasupra,intre timp punem cuptorul la incalzit.

Bagam tava la cuptor pentru maxim 20-25 minute!Dupa 10 minute verificam pentru a vedea in ce stadiu se afla prajitura,deoarece daca aveti un cuptor foarte bun,se poate coace si in 15 minute!!!

Si gata! Se poate servi cu zahar pudra sau frisca,eu am ales sa o pudrez pentru ca nu aveam frisca in casa:)

Bon appétit  !!!

31 thoughts on “Prajitura cu Banane :)

  1. Uite chiar acum scriu si reteta asta si sambata am sa o fac, abia astept …pt ca cea cu visine a fost super gustoasa ! yam – yam :*

  2. O alta bunatate de-a ta…arata super bine si tare as vrea sa o gust :P…..am sa o fac si eu ca este simpla vad…pupici si multumim de idei ! :*

Lasă un răspuns

