Review : Crema de maini AVON


M-am gandit sa abordez acest subiect ,stiind ca ingrijirea mainilor ne preocupa pe toate/toti!

Tuturor ne place ca indiferent de sezon mainile noastre sa fie ingrijite si hidratate:)Astfel fiind si mai frumoase!

Am ales sa va vorbesc astazi depre una din cremele mele preferate de la AVON: Crema de maini si unghii cu glicerina,calciu si vitamina E .Este perfecta, intra repede in piele ,este usoara , lasa mainile fine si hidratate:)

Cateva cuvinte despre GLICERINA    :

-Glicerina se obtine prin saponificarea grasimilor, iar in industrie din apele ramase de la fabricarea sapunului, prin fermentarea glicolica a zaharurilor.
-Sintetic se obtine din propilena capatata la cracarea petrolului.
-Glicerina se intrebuinteaza la obtinerea nitroglicerinei, rasinilor sintetice, in tabacarie, la fabricarea hartiei, in industria alimentara, in cosmetica si farmaceutica.
Este unul dintre emolientii clasici folositi la prepararea produselor cosmetice.
-Contribuie la mentinerea elasticitatii pielii.
-Inevitabil, procesul de imbatranire a pielii este insotit de diminuarea eficientei de autohidratare naturala a pielii.
Glicerina asigura o hidratare corecta, stimuleaza metabolismul si schimburile celulare epidermice.

Despre CALCIU :

-Calciul este recunoscut pentru că menţine sănătatea oaselor. Însă acest mineral se găseşte şi pe lista ingredientelor conţinute de produsele cosmetice, datorită capacităţii sale de a proteja pielea de factorii exteriori agresivi.
-Cu ajutorul produselor de îngrijire care conţin calciu, pielea este mai puţin sensibilă în faţa factorilor poluanţi, alergenilor şi microbilor. Acest mineral întăreşte bariera de autoapărare a epidermei, favorizând transportul apei la nivelul pielii şi stimulând cele mai importante reacţii de apărare celulară.

Vitamina E

– Efect dovedit de regenerare celulară şi de încetinire a îmbătrînirii are şi vitamina E din produsele cosmetice. Vitamina E, numită şi vitamina tinereţii eterne, creşte gradul de hidratare a pielii şi conferă tenului un aspect neted.

PAREREA MEA:

Nu sunt doar vorbe,ci fapte….aceasta crema face exact ceea ce spune:Imi hidrateaza mainile care devin mai catifelate si frumoase,fiind mai placute la atingere.

Eu personal am perioade in care mi se usuca foarte tare mainile pentru ca am grija sa imi curat mereu gradinitele cu flori si pe cea cu capsunici,mai ales in perioada aceasta a anului…plus de asta stau si cu mainile in apa si mai fac si alte treburi gospodaresti(tot timpul la curte se gaseste cate ceva de facut…)

Folosesc aceasta crema in fiecare seara,dar de multe ori o aplic si de cate 2 ori pe zi…atunci cand am intradevar nevoie….

Are un miros placut si discret ,nefiind parfumata.

Are o textura fina ,se intinde foarte usor si intra foarte repede in piele…Tin sa mentionez ca mainile raman catifelate si dupa spalare:)

Crema este vanduta intr-un ambalaj foarte frumos,care place ochiului ;)) Are cantitatea de 100 ml si costa in jur de 6 ron!Eu zic ca este un pret mai mult decat rezonabil,pentru toate  buzunarele!

Recomand aceasta crema cu tot dragul!

14 thoughts on “Review : Crema de maini AVON

  1. Si eu folosesc multe produse Avon, chiar sunt super bune…iar aceasta crema si eu am avut-o si o recomand cu mare drag pt.ca mie mi-a facut foarte bine!

  2. e si crema mea de maini preferata, catifeleaza si hidrateaza, dupa ce o folosesc nu mai am maini uscate,am incercat tot felul de creme,dar erau cam grase si pielea le absoarbe foarte greu..dar aceasta de la avon e tocmai buna!

    • parerile sunt impartite:) eu st coordonator si la fel ca si tine,ador marea majoritate a produselor,dar sunt si cateva care nu imi fac bine…asta nu inseamna k nu priesc si altcuiva🙂

  3. Am avut-o si eu pe aceasta si pe cea rosie tot cu glicerina si tot de la avon.Dar cea rosie nu mia placut asa mult;))

  4. folosesc produse marca avon , mi se par bune -crema de maini nu am folosito si acum imi pare rau ,dar o voi cauta in canpania aceasta ,se merita sa o cumperi pentru calitatea ei dar si pretul atractiv .

Lasă un răspuns

