Review :Perle iluminatoare Avon :)


De cativa ani folosesc foarte des o expresie : Invata sa apreciezi frumusetea la orice varsta!

Va intrebati de ce?Pai …pe la 16 ani ,avand ca majoritatea adolescentilor ”monstruleti” pe fata (o acnee urata) ,foloseam tone de fond de ten,pudre,farduri inchise(gri,negru) ca sa astup aceste imperfectiuni!Tenul meu practic nu mai respira,era sufocat de atatea produse!Odata cu trecerea anilor problemele au trecut…cam greu ce-i drept…Acum am o alta viziune asupra machiajului,de aceea am ales sa va spun astazi cate ceva despre un produs pe care il indragesc ”rau de tot” ! Este vorba de PERLELE ILUMINATOARE de la AVON,care nu imi lipsesc niciodata din poseta🙂 ( sunt putin mai deschise decat in poza)

De aproximativ 2 ani am inceput sa fiu adepta unui machiaj cat mai natural,pe timpul zilei in special.Folosesc rimel,creion de ochi ,perle si luciu de buze sau ruj,dupa caz.Bineinteles la ocazii mai folosesc si putin fond de ten si fard.

Perlele mele preferate sunt cele Iluminatoare de la AVON,desi vara le folosesc si pe cele bronzante:D

Imi plac aceste perle deoarece imi lumineaza instant fata,oferindu-i o stralucire de invidiat!

Consider ca este suficient sa profiti de ceea ce ai si sa pui in evidenta trasaturile naturale si tineretea,fara a-ti incarca prea mult tenul,mai ales pe timp de vara!

Am ales sa mizez  pe luminozitate, pentru ca asa cum bine stim, tot ceea ce este luminos alunga cearcane, pete, umbre nedorite.In schimb imi lasa tenul stralucitor si matasos:)

Ce spune AVON despre perlele iluminatoare:

-confera luminozitate si un aspect satinat tenului

-subliniaza perfect trasaturile fetei

-au o formula usoara,fiind usor de aplicat

-se pot folosi in fiecare zi

Nu iti incarca tenul cu N produse cosmetice,mai ales vara, deoarece vei favoriza eruptiile acneice, imultirea punctelor negre, aparitia ridurilor si iti vei imbatrani foarte mult tenul prematur!Un motiv in plus pentru a urma tendintele actuale si a da o nuanta sclipitoare ritualului tau zilnic de frumusete.:)

Sfatul meu este sa folosesti aceste perle  pentru a-ţi conferi un look mai natural si mai strălucitor ca niciodată!

O fulguire de pulbere din aceste perle şi gata, tenul tău capătă o strălucire naturală şi o luminozitate impecabilă,atat ziua cat si seara !

In concluzie,se potrivesc perfect pentru iesirile in aer liber,in parc sau la un suc,dar si pentru iesirile de seara in oras,cine romantice etc.!

  • Nu uita sa te demachiezi in fiecare seara!

16 gânduri despre “Review :Perle iluminatoare Avon :)

  1. Si eu le am tot pe astea iluminatoare si-mi plac la nebunie:) ofera o stralucire fina si ofera luminozitate tenului! au si un pret buna, mai ales ca de multe ori au reducere;)

  2. le ador ,sunt superbe mici colorate si fara ele nustiu ce mas face – nu lipsesc din cosmeticile mele din fericire pentru mine .

Lasă un răspuns

